Podobně jako konkurence testoval Tonio Liuzzi hladké pneumatiky Bridgestone, navíc zkoušel aerodynamický balík pro rok 2009.
„Ráno jsme použili standardní model 2008 VJM01 s drážkovanými pneumatikami, abychom stanovili základní nastavení. Ale odpoledne jsme použili aerodynamiku a pneumatiky na sezónu 2009,“ řekl technický ředitel Mike Gascoyne.
„Získali jsme několik užitečných informací. Po úvodním zahřátí, se pneumatiky chovali lépe, než jsme čekali. Ačkoliv na dlouhé jízdy se trochu drolí, takže stále je nutné na nich pracovat.“
Liuzzi se na budoucnost stáje dívá taktéž pozitivně, zároveň však přiznává, že s nastavením pro rok 2009 se chování vozu výrazně změnilo. „Bylo náročné řídit monopost s tak málo přítlakem, ale Bridgestone odvedl skvělou práci, pneumatiky podávaly velmi dobrý výkon už po první kole. Na dlouhé jízdy nejsou moc dobré, ale pořád je čas to zlepšit.“
Hladké pneumatiky Bridgestone se drolí
Přípravy na rok 2009, do něhož výrazným způsobem zasáhnou pravidla, jsou v plném proudu. Nováček ve startovním poli Force India očekává slušný pokrok, který by tým vytáhl o několik pozic výše.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství