Podobně jako konkurence testoval Tonio Liuzzi hladké pneumatiky Bridgestone, navíc zkoušel aerodynamický balík pro rok 2009.
„Ráno jsme použili standardní model 2008 VJM01 s drážkovanými pneumatikami, abychom stanovili základní nastavení. Ale odpoledne jsme použili aerodynamiku a pneumatiky na sezónu 2009,“ řekl technický ředitel Mike Gascoyne.
„Získali jsme několik užitečných informací. Po úvodním zahřátí, se pneumatiky chovali lépe, než jsme čekali. Ačkoliv na dlouhé jízdy se trochu drolí, takže stále je nutné na nich pracovat.“
Liuzzi se na budoucnost stáje dívá taktéž pozitivně, zároveň však přiznává, že s nastavením pro rok 2009 se chování vozu výrazně změnilo. „Bylo náročné řídit monopost s tak málo přítlakem, ale Bridgestone odvedl skvělou práci, pneumatiky podávaly velmi dobrý výkon už po první kole. Na dlouhé jízdy nejsou moc dobré, ale pořád je čas to zlepšit.“
Hladké pneumatiky Bridgestone se drolí
Přípravy na rok 2009, do něhož výrazným způsobem zasáhnou pravidla, jsou v plném proudu. Nováček ve startovním poli Force India očekává slušný pokrok, který by tým vytáhl o několik pozic výše.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Lando Norris poprvé vyhrává závod F1: V Miami se mu podařilo zdolat Verstappena
-
Simona Krainová už chce žít jen v cizině? Nový dům v exotické destinaci!
-
Vážná nehoda na Nymbursku: Auto vjelo na chodník a srazilo několik chodců
-
Zemřel Bernard Hill (†79), hvězda filmového Pána prstenů
-
Tragická sobotní nehoda na D1 má dohru: Policie obvinila řidiče kamionu!
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty
-
SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy