Vozy Renault budou od pátečního rána vozit na své kapotáži nové firemní logo, které bylo pokřtěno jako "Modrý vítr". Japonský tabákový gigant využil naskytnuté příležitosti a v úterý večer při tiskové konferenci, které se zúčastnili oba piloti stáje Alonso i Trulli, svoji novou obchodní značku odhalil veřejnosti.
Mild Seven změnil logo
Při příležitosti domácího závodu Formule 1 představil tabákový koncern své nové logo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele