Vozy Renault budou od pátečního rána vozit na své kapotáži nové firemní logo, které bylo pokřtěno jako "Modrý vítr". Japonský tabákový gigant využil naskytnuté příležitosti a v úterý večer při tiskové konferenci, které se zúčastnili oba piloti stáje Alonso i Trulli, svoji novou obchodní značku odhalil veřejnosti.
Mild Seven změnil logo
Při příležitosti domácího závodu Formule 1 představil tabákový koncern své nové logo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vražda v Plzni? Policie vyšetřuje podezřelé úmrtí ženy v centru města
-
Jaká byla Simona Postlerová (†59)? Dagmar Havlová promluvila!
-
Rusové stále usilují o život Zelenského. Kontrarozvědka odhalila agenty FSB
-
Tomáš Hertl za Česko na domácím MS? Je rozhodnuto!
-
Tomáš Hertl za Česko na domácím MS? Je rozhodnuto!
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body