Poněkud nečekaně se za volantem neobjevil žádný ze dvou závodních pilotů Rosberga a Nakajimy, ale nadějný testovací pilot Sira Franka Williamse Nico Hülkenberg. FW30 je zatím vyveden v testovacích barvách a stáj slibuje, že je bude v průběhu předsezónních testů ještě měnit na počest pořadového čísla 30.
O včerejších testech, nepříznivém počasí a nešťastném přerušení testů v kačírku, jsme vás informovali již včera, tým však přesto považoval premiéru za úspěšnou. „Den jsme strávili při práci na instalacích všech potřebných systémů a většinu plánovaných procedur jsme zvládli. Vůz jsme stihli připravit pro Nica Rosberga a celkově to byl s novým autem produktivní den,“ shrnul včerejší působení na mokré a v mlze zahalené dráze technický ředitel Sam Michael.
Monokok FW30 je podobně jako u konkurence tvořen rámovou konstrukcí z uhlíkových vláken, jednotlivé díly šasi jsou vyrobeny z kompozitů hliníku a uhlíkových vláken. Zatímco osmiválcový motor bere Williams od Toyoty, sedmirychlostní poloautomatickou sekvenční převodovku si vyrábí sám. Agregát dodává údajně 740 koňských sil a otáčky jsou omezeny na horní hranici 19 000 ot/min.