Sám Němec si jistě uvědomuje, že hodnotit jednotlivé stáje je skutečně příliš brzy, proto se na tuto otázku podíval z většího nadhledu a soudí, že o tituly se porvou znovu McLaren s Ferrari.
Ale střed pole se dle jeho názoru díky jednotné elektronické řídící jednotce a zákazu kontroly trakce výrazně srovná. „O boje pod stupni vítězů budou svádět vyrovnané bitvy týmy BMW, Renault, Honda, Toyota, Red Bull a Williams. Mohou to být výbušné a pro diváky velmi zajímavé souboje.“
Osobně ze čtveřice továrních a dvojice soukromých stájí sází překvapivě především na soukromý Williams, jenž úzce spolupracuje s Toyotou.
„Williams se letos nadechl a je v dobré formě. Víme, že Toyota dělá velmi dobré motory a zajistili si služby Rosberga. Jsem přesvědčen, že v Grove umí díky dlouholetým a i mistrovským zkušenostem využít zdrojů od Toyoty lépe než sám tovární tým. Z dlouhodobého hlediska patří ke špičce, nevím, proč by jí zase neměli být, Rosberg je velice schopný a tým stojí kolem něj.“