Rozhodnutí konstruovat šasi i motor od samého začátku působení ve formuli 1 bylo odvážné a jediný tým, který v té době něco takového praktikoval bylo slovutné Ferrari. Ostatní výrobci zvolili cestu k vlastnímu týmu přes dodávku motorů a následnou koupi soukromé stáje.
Bývalý britský pilot formule 1 Mark Blundell nezapomněl ve svém shrnutí letošní sezony ani na Toyotu a rozhodně ji nepochválil. „Stále od nich čekáme nějaké výsledky, ale oni se nedokáží dostat z podprůměru. Automobilka jako Toyota by měla předvádět jiné výsledky, zatím jsou však fanouškům F1 hodně dlužni.“
Naopak vyzdvihl letošní práci BMW Sauber. Podle Brita ukázal tým sídlící ve švýcarském Hinwilu a německém Mnichově ideální výsledek souhry lidí a dostatečných zdrojů, který na dráze přetavili v pozici nejsilnějšího týmu za duem Ferrari a McLaren piloti Heidfeld a Kubica. „Dotáhnout se na špičkové týmy bojující o titul je náročným krokem a potřebujete pro to udělat vše úplně správně, zda se to podaří se však teprve uvidí.“
Renault si také vysloužil pozornost Marka Blundella, ale v jeho případě se expilot F1 diví, jak rychle a jak hluboko propadl po odchodu Fernanda Alonsa na konci roku 2006. „Renault zřejmě pouze nedal dohromady správný vůz a možná ztratili i něco ze svého sebevědomí.“