Jak ulovit sólokapra jménem Brawn?

Brawn, Ross | foto: Scuderia Ferrari

Okolnosti, za kterých se dostal bývalý technický ředitel Ferrari do Hondy poodhalil výkonný ředitel Nick Fry. Námluvy trvaly přes šest měsíců a byla to usilovná práce.

Fry nastoupil do čela stáje BAR Honda později zcela odkoupené japonskou automobilkou po Davidu Richardsovi a s konkurenceschopností to šlo jako na horské dráze. S Jensonem Buttonem sice získal tým vítězství v deštivé GP Maďarska 2006, ale o boji o titul si mohou v Brackley nechat jen zdát.

Brit dostal za úkol zajistit obrat za každou cenu a měl také volnou ruku na případné posily. „Koncentroval jsem se jen na Ross Brawna. V průběhu roku jsem potkal mnoho špičkových lidí, ale pouze jedno jméno bylo od začátku v popředí mého zájmu.“ Pokud by nakonec Brawn na jistě zajímavou nabídku nekývl, stávající základní technická struktura by zůstala zachována beze změny.

„Jsem moc rád, že se mi podařilo získat Rosse do našeho týmu, není sice zárukou rychlého úspěchu, ale myslím si, že jsem výrazně zvýšil naše šance na to, abychom titul mistra světa získali.“

Od začátku bylo jasné, že nabídka Hondy je jen jednou z mnoha, ale polovinou úspěchu bylo už to, že za ni Brawn poděkoval a rozjela se konverzace na profesní i osobní úrovni. Nejprve jednal úspěšný manažer pochopitelně s Ferrari. „V polovině roku jsem byl přesvědčen o tom, že se vrátí do Ferrari, ale věřil jsem, že pokud to nebude Maranello, budeme to my.“

Podrobností o nabídce či zárukách, kterými se nechal nakonec Ross Brawn zlákat jsme se sice nedočkali, můžeme si však být jisti, že pro bývalého spolutvůrce úspěchů Ferrari to bylo dostatečně výhodné...

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy