Při testech, které předcházely Grand Prix Itálie, testoval dle Theissena tým BMW Williams v jednom z monopostů i nový motor pro příští sezonu s označením P84.
Hnací agregát musí dle předpisů pro rok 2004 vydržet po celý závodní víkend, jinak bude jezdec penalizován posunem na konec startovního roštu. Desetiválcový motor byl poprvé testován na stolici v Mnichově v červenci a testy v Monze byly zvoleny za první test na dráze zcela cíleně.
Důvod? Jednoduchý. Dle Theissena je totiž Monza posledním skutečným okruhem Formule 1, na kterém jsou motory monopostů zatěžovány na maximum díky dlouhým rovným úsekům pod plným plynem.
„Monza je posledním těžkým okruhem a tedy velkou výzvou pro BMW. To je důvod, proč jsme srovnávali naše údaje ze stolice v Mnichově s údaji získanými na tomto italském okruhu,“ vysvětlil Mario Theissen.
BMW již vyzkoušelo nový motor na dráze!
Překvapivou informaci odhalil ředitel BMW Motorsport Mario Theissen. Nový motor jezdil v Monze.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Agáta Hanychová o kostlivci ve skříni: Zatajil jí Dopita něco závažného?
-
Policie kvůli němu evakuovala školu v Litvínově! Muži hrozí tři roky za mřížemi
-
Jiřina Bohdalová oslavila 93. narozeniny: Poprvé hrála jako šestiletá!
-
Teplé počasí vydrží i příští týden, přesto se ochladí
-
Britney Spears se měla poprat se svým partnerem! Zasahovali záchranáři!
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?