Při testech, které předcházely Grand Prix Itálie, testoval dle Theissena tým BMW Williams v jednom z monopostů i nový motor pro příští sezonu s označením P84.
Hnací agregát musí dle předpisů pro rok 2004 vydržet po celý závodní víkend, jinak bude jezdec penalizován posunem na konec startovního roštu. Desetiválcový motor byl poprvé testován na stolici v Mnichově v červenci a testy v Monze byly zvoleny za první test na dráze zcela cíleně.
Důvod? Jednoduchý. Dle Theissena je totiž Monza posledním skutečným okruhem Formule 1, na kterém jsou motory monopostů zatěžovány na maximum díky dlouhým rovným úsekům pod plným plynem.
„Monza je posledním těžkým okruhem a tedy velkou výzvou pro BMW. To je důvod, proč jsme srovnávali naše údaje ze stolice v Mnichově s údaji získanými na tomto italském okruhu,“ vysvětlil Mario Theissen.
BMW již vyzkoušelo nový motor na dráze!
Překvapivou informaci odhalil ředitel BMW Motorsport Mario Theissen. Nový motor jezdil v Monze.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství