Ty by měly přinést v konečném důsledku i větší angažovanost stávajících sponzorů, případně příliv nových, jež by s Formulí 1 pronikli na ohromný a především nenaplněný asijský trh.
„Není to žádný vodotrysk (peněz), ale objevuje se zajímavý, velmi zajímavý trh,“ prohlásil šéf stáje z Wokingu. Čína bude v příštím roce s největší pravděpodobností debutovat v kalendáři Formule 1. Své místo v kalendáři již má, nyní zbývá udělit závodní dráze blízko Shanghaje licenci pro pořádání nejprestižnějších závodů pod hlavičkou FIA.
Čína se snažila o závod F1 již v roce 1999, ale tehdy byl závod na poslední chvíli odřeknut, neboť okruh u Pekingu nevyhověl přísným bezpečnostním požadavkům.
„Část společností, s kterými spolupracujeme, se do Číny těší, a to jistě posiluje naši pozici, abychom si udrželi stávající sponzorské částky, případně je i zvýšili,“ dodal Dennis.
Stejným způsobem přistupuje šéf stáje i k dalším okruhům, které se chystají na premiéru ve Formuli 1.
GP Číny přinese nové trhy
Ron Dennis, šéf stáje McLaren Mercedes vidí v čínské Grand Prix klíč k novým trhům.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství