Zdálo by se, pokud čtenář sledoval závod na okruhu Monza na vlastní oči, že si Heinz Harald Frentzen svým chováním na dráze vykoledoval potrestání od vyšších sil. Každý bod má pro soukromý tým Petera Saubera cenu zlata a v Itálii si mohl tým do Poháru konstruktérů připsat hned dva a nebo alespoň ten jeden. Bude se ještě letos taková šance opakovat?
„Těsně za šikanou v předposledním kole jsem slyšel podivné zvuky, asi z převodovky a ihned poté vůz přestal jet,“ odůvodnil své odstoupení ze 7. pozice v samém závěru Němec, na jehož chování při závodě si velmi stěžoval Juan Pablo Montoya. HHF totiž vytvořil účinný nárazník mezi vedoucím Michaelem Schumacherem a Montoyou, který stíhajícímu Kolumbijci vzal i tu poslední šanci k útoku.
„Počínání týmu je sníženo výsledkem závodu. Heinz Harald byl dvě kola před cílem 7. a Nick 9., ale pro technické problémy musel Heinz Harald vzdát, příčinu zatím hledáme a Nick byl nakonec v posledním kole předstižen Alonsem,“ prohlásil po závodě zklamaný technický ředitel stáje Willy Rampf.
Místo bodů další nula
Švýcarský tým Sauber Petronas měl italskou Grand Prix rozjetu výborně, závěr však byl jako z hororu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství