vozů Ferrari.
Ještě máme v hlavách, jak loni červená squadra pobrala 15 vítězství ze 17 Grand Prix a vytvořila tak skutečnost, která se navždy zapíše do historie Formule 1.
O 12 měsíců později, tedy dnes, dokázal jejich konkurent v oblasti dodávek pneumatik, společnost Michelin dorovnat náskok, který tvořila technologie vozu a výkonnost jezdců stáje Ferrari. Nakonec asi patrně pneumatiky rozhodnou o nositeli dalšího titulu Mistra světa v posledních třech závodech sezony.
“Pro nás bylo letošní léto příliš horké,“ pronesl Jean Todt. “Vše nám pokazily vysoké teploty, které nesvědčily našim pneumatikám Bridgestone.“
“Nemůže to být naše výmluva, spíše jen vysvětlení. Nemáme nejlepší pneumatiky do horkých podmínek, obzvláště v kvalifikaci.“
Todt, šéf mistrovského týmu z Maranella dále pokračuje, že nová pravidla a nový styl kvalifikace Ferrari také moc nevyhovuje.
“Náš loňský úspěch byl velkým problémem pro sport,“ řekl Francouz. Proto FIA překopala většinu pravidel pro sezonu 2003.
Todt končil slovy: “Byli jsme vždy pod tlakem. Vypadá to, jakoby jsme nepracovali dobře pod tlakem a při nových pravidlech, obzvlášť na začátku sezony.“
Letošní teplo a nová pravidla zpomalily Ferrari
Podle šéfa Ferrari Jeana Todta, letošní teplé letní počasí a změna v pravidlech měly velký vliv na změnu výkonu...
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství