Majitel a šéf jednoho ze tří týmů bez podpory automobilového výrobce se ohradil proti takovým slovům, neboť mají snižovat zásluhy Bernieho Ecclestonea, Maxe Mosleye, Colina Chapmana i Kena Tyrrella.
Ove Andersson měl údajně prohlásit, že by silné týmy neměly dodávat zákaznické motory soukromým týmům, a to i přesto, že se na tom představitelé všech současných týmů na jaře shodli.
Za to, že od roku 2004 bude na trhu několik hnacích agregátů za cenu kolem 10 milionů USD souhlasila Mezinárodní automobilová federace (FIA) s tím, že nezakáže elektronické podpůrné systémy.
Podle Jordana jsou podobná slova nezodpovědná s ohledem na to, co přináší malé týmu současné Formuli 1 po obchodní stránce. I>„Slyšel jsem, že to Ove řekl a pevně doufám, že to není pravda,“ prohlásil v rozhovoru pro deník Autosport Eddie Jordan.
„Pokud je to ale pravda, pak... když uvážíte riziko, úsilí, spory, utrpení a snahu takových lidí, jako já, Bernie Ecclestone, Max Mosley, Colin Chapman, Ken Tyrrell a další, kteří se tvrdou prací zasloužili o to, že je F1 jednou z největších sportovních událostí, pak je takové prohlášení velmi bezohledné,“ prohlásil šéf stáje Jordan.
„Toyota je ve Formuli 1 proto, protože chce za své vynaložené miliony zvednout prodej svých vozů. To ale není o Formuli 1, to je dobré jen pro Toyotu. A jestli bych měl zájem o jejich motory? Jistě, ale raději zadarmo,“ dodal Brit, jehož tým se nachází v tíživé ekonomické situaci, a který nabízí tým, jenž přivedl do světa Formule 1, ke koupi.
Automobilky by se neměly zabývat charitou
Toto údajné prohlášení šéfa japonského týmu Toyota značně rozčílilo Eddieho Jordana.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton