Majitel a šéf jednoho ze tří týmů bez podpory automobilového výrobce se ohradil proti takovým slovům, neboť mají snižovat zásluhy Bernieho Ecclestonea, Maxe Mosleye, Colina Chapmana i Kena Tyrrella.
Ove Andersson měl údajně prohlásit, že by silné týmy neměly dodávat zákaznické motory soukromým týmům, a to i přesto, že se na tom představitelé všech současných týmů na jaře shodli.
Za to, že od roku 2004 bude na trhu několik hnacích agregátů za cenu kolem 10 milionů USD souhlasila Mezinárodní automobilová federace (FIA) s tím, že nezakáže elektronické podpůrné systémy.
Podle Jordana jsou podobná slova nezodpovědná s ohledem na to, co přináší malé týmu současné Formuli 1 po obchodní stránce. I>„Slyšel jsem, že to Ove řekl a pevně doufám, že to není pravda,“ prohlásil v rozhovoru pro deník Autosport Eddie Jordan.
„Pokud je to ale pravda, pak... když uvážíte riziko, úsilí, spory, utrpení a snahu takových lidí, jako já, Bernie Ecclestone, Max Mosley, Colin Chapman, Ken Tyrrell a další, kteří se tvrdou prací zasloužili o to, že je F1 jednou z největších sportovních událostí, pak je takové prohlášení velmi bezohledné,“ prohlásil šéf stáje Jordan.
„Toyota je ve Formuli 1 proto, protože chce za své vynaložené miliony zvednout prodej svých vozů. To ale není o Formuli 1, to je dobré jen pro Toyotu. A jestli bych měl zájem o jejich motory? Jistě, ale raději zadarmo,“ dodal Brit, jehož tým se nachází v tíživé ekonomické situaci, a který nabízí tým, jenž přivedl do světa Formule 1, ke koupi.
Automobilky by se neměly zabývat charitou
Toto údajné prohlášení šéfa japonského týmu Toyota značně rozčílilo Eddieho Jordana.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Před 30 lety zahynul legendární Ayrton Senna: Vzpomíná na něj celý svět
-
Pink před jejími koncerty okradli!
-
Freddie Mercury překvapivě nikdy neměl být zpěvákem!
-
Richard Gere přiznal: Neměl jsem peníze na jídlo, hladověl jsem!
-
Dua Lipa: S kým teď randí populární kráska?
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO