Stejně jako řada jiných týmů, tak i Renault bude v tomto týdnu testovat na italském okruhu Monza aerodynamický balík pro nízký přítlak. „Ten zahrnuje několik drobných úprav, jejichž cílem bude dosažení vysoké rychlosti,“ vysvětlil technický ředitel Mike Gascoyne.
Renault nasadí po dva dny dva vozy, za jejichž volanty usednou oba závodní piloti Fernando Alonso a Jarno Trulli. Všechny vozy F1 budou mít v Monze značně redukované přítlačné plochy, neboť na rychlém okruhu s dlouhými rovinkami a rychlými zatáčkami je klíčem k úspěchu především maximální rychlost, jež by se měla pohybovat kolem 360 km/h.
Gascoyne přiznal, že tým z Enstone pracoval na balíku pro Monzu velmi intenzivně. V aerodynamickém tunelu se mělo pracovat na optimálním řešení dva nebo tři týdny. Technický ředitel však připomíná, že Monza nejsou jen dlouhé rovinky a důležitý je dle něj výsledný čas na konci kola: „Je tam i několik rychlých zatáček a účinná aerodynamika bude důležitá pro výsledný čas na kolo.“
Renault ladí aerodynamiku
Francouzská stáj přistoupila k úpravě aerodynamiky s ohledem na požadovanou vysokou rychlost.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton