Technický ředitel nejúspěšnějšího soukromého týmu letošní Formule 1 Willi Rampf byl mile překvapen, jak konkurenceschopný vůz se podařilo postavit stáje McLaren Mercedes přestavbou loňského modelu MP4-17.
Nick Heidfeld a Heinz Harald Frentzen prožívají letos nevýraznou sezonu, která je dle všeho způsobena především špatnou aerodynamikou vozu a pomalým vývojem podvozku.
Rampf přiznal, že vedení stáje dosud nerozhodlo, jakým způsobem se pustí do boje v příštím roce. „Jednou z možností je vzít stávající vůz a přepracovat ho. Další možností je postavit kompletně nový vůz. Obě varianty jsou možné a v tuto chvíli hledáme správné rozhodnutí,“ prohlásil technický ředitel stáje z Hinwilu.
Také se vrátil k letošním výkonům týmu a ve srovnání s nedávným prohlášením šéfa stáje Petera Saubera byl v příčinách velmi konkrétní. Dle něj stojí za slabším rokem především nedostatek finančních zdrojů. „Hodiny v aerodynamickém tunelu, to jsou peníze. Některé týmy tam tráví třikrát tolik času co my,“ konstatoval Rampf.
Důvodem by však mohla být i špatná kalibrace jejich současného aerodynamického tunelu. Tato nevýhoda však bude brzy odstraněna, neboť stáj dokončuje stavbu nového tunelu na špičkové úrovni a podle neověřených zpráv o testech v něm uvažuje i stáj Ferrari výměnou za přístup švýcarské stáji na soukromý okruh ve Fioranu.
Sauber zvažuje cestu McLarenu
Švýcarská stáj uvažuje o tom, že by podobně jako McLaren pro příští rok C22 pouze přepracovala.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství