Rubens Barrichello těžce havaroval ve dvacátém kole Grand Prix Maďarska po prudkém brždění na konci cílové rovinky z rychlosti kolem 300 km/h. Poté, co snížil rychlost přibližně na polovinu, utrhlo se u jeho monopostu F2003GA levé zadní kolo. Se zablokovanými zbylými třemi pneumatikami se vřítil prakticky čelně do bariéry z pneumatik.
Podle techniků, kteří prozkoumali vrak i veškerá data, včetně televizních záběrů, způsobilo utržení závěsů zadního kola dvojnásobné vyjetí jezdce mimo dráhu v kole před samotným incidentem.
Brazilec doháněl horší grip vozu tvrdou jízdou a když opustilo kolo trať, došlo k jeho většímu výkyvu, než jaké ramena umožňovala. Po následném prudkém zatížení brzdnou silou se závěsy ulomily.
Ferrari objasnilo příčinu Barrichellovy nehody
Ze zprávy vydané italskou stájí vyplývá, že nehodu způsobila tvrdá jízda samotného pilota.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství