A jak na to? Začít by se údajně mělo v anglickém sídle společnosti Ilmor v Brixworthu, jež je součástí automobilového gigantu Mercedes Benz, a která má na starosti hlavní vývoj a přípravu motorů pro vozy Formule 1.
Stuttgartské vedení má odvolat v nejbližší době ředitele, zakladatele a hlavního konstruktéra Mario Illiena z dosavadního vedení společnosti Ilmor a další blízcí spolupracovníci v Brixworthu, jej mají následovat.
Za výběr jejich nástupců a ustavení nového pracovního týmu jsou odpovědní generální ředitel Hans-Ullrich Maik, bývalý šéf projekce u BMW Werner Laurenz a současný ředitel stuttgartského závodu Hans-Peter Kollmeier.
Nový V10 motor s trojcípou hvězdou pro radikální monopost McLaren MP4-18 na sezonu 2004 se zatím na zkušební stolici ještě neobjevil, ale podle neověřených zpráv by měl dosahovat výkonu 920 koní...
Mercedes sáhne k radikálnímu řešení?
Podle zpráv v německém tisku je Mercedes rozhodnut získat zpět dominanci v F1 za každou cenu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton