A jak na to? Začít by se údajně mělo v anglickém sídle společnosti Ilmor v Brixworthu, jež je součástí automobilového gigantu Mercedes Benz, a která má na starosti hlavní vývoj a přípravu motorů pro vozy Formule 1.
Stuttgartské vedení má odvolat v nejbližší době ředitele, zakladatele a hlavního konstruktéra Mario Illiena z dosavadního vedení společnosti Ilmor a další blízcí spolupracovníci v Brixworthu, jej mají následovat.
Za výběr jejich nástupců a ustavení nového pracovního týmu jsou odpovědní generální ředitel Hans-Ullrich Maik, bývalý šéf projekce u BMW Werner Laurenz a současný ředitel stuttgartského závodu Hans-Peter Kollmeier.
Nový V10 motor s trojcípou hvězdou pro radikální monopost McLaren MP4-18 na sezonu 2004 se zatím na zkušební stolici ještě neobjevil, ale podle neověřených zpráv by měl dosahovat výkonu 920 koní...
Mercedes sáhne k radikálnímu řešení?
Podle zpráv v německém tisku je Mercedes rozhodnut získat zpět dominanci v F1 za každou cenu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Agáta Hanychová přistřihla Dopitovi křídla! Všechno řídím já, dupla si
-
Tornádo, nebo ne? Meteorologové vysvětlili, co se vyskytlo na jihu Čech!
-
Je to oficiální! Rusko má Putina za prezidenta na dalších šest let
-
Kam princezna Kate nechala jít prince Williama v den narozenin dcery? Tak štěstí nevypadá!
-
Den matek 2024 se blíží: Jak oslavujeme maminky?
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty