Připustil však, že především v oblasti aerodynamiky se letošní monopost neukázal v nejlepším světle. „Ulehčili jsme našim soupeřům boj vlastními nedostatky v aerodynamice,“ řekl Peter Sauber.
Vzhledem k tomu, že tým operuje přibližně 6krát menším rozpočtem, než Ferrari a Toyota, tedy dva nejlépe financované týmy současné Formule 1, dalo by se předpokládat, že šéf stáje využije tohoto argumentu na obranu práce svého týmu.
Peter Sauber však výmluvy nehledá: „Bitva technologií dostala takový rozměr, který bychom dříve nikdy neočekávali, ale bylo by příliš snadné vinit ze slabšího výkonu velké finanční rozdíly v rozpočtech. Náš vůz není zkrátka tak dobrý, jako býval v minulých letech, kdyby byl, byli bychom o hodně silnější.“
Zprávy hovoří o tom, že aerodynamický tunel stáje v jejím sídle v Hinwilu je špatně kalibrován a poskytoval tak konstruktérům chybná data. Testy v pronajatém tunelu ve Velké Británii měly tyto spekulace potvrdit. V nově připravovaném tunelu by však již vše mělo být v pořádku.
Sauber získal poslední bod za 8. místo při GP Evropy zásluhou Nicka Heidfelda, ale v 8 předcházejících závodech vyšel bodově naprázdno. Se ziskem 9 bodů je předposledním týmem před tabulku Poháru konstruktérů uzavírající stájí Minardi.
Peter Sauber připustil problémy
Šéf švýcarské stáje prohlásil, že vinit nedostatek financí z letošního neúspěchu, by bylo příliš snadné.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton