Dle něj si takové motory Ford nebo Cosworth soukromé týmy nepořídí. Prezident FIA Max Mosley hrozí, že pokud výrobci agregátů nepřistoupí na levné zákaznické motory v ceně 10 milionů dolarů na sezonu, pak bude pravidly zakázána kontrola trakce a další elektronické systémy.
Viceprezident skupiny Ford, však trvá na tom, že dodávka takových motorů není v souladu se zájmy Fordu. Podle něj by tak totiž měl výrobce plýtvat zdroji automobilky a tím i jeho týmu Jaguar. „To rozhodně nedává smysl,“ řekl Parry-Jones.
Naopak opět otevřel otázku možného konkurenčního seriálu GPWC. „Automobilky výrazně podporují tento sport a myslím si, že otázka dostupnosti motorů by se dala vyřešit lepší distribucí financí,“ dodal viceprezident Fordu. A to je právě kámen úrazu, pro který zvažují výrobci automobilů založení dalšího formulového seriálu.
Ford nechce dodávat levné motory
Richard Parry-Jones opět zopakoval prohlášení k možnosti dodávat motory za cenu 10 milionů USD.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton