Tým Eddie Jordana byl dlouho spojován se zákaznickými motory Mercedes pro příští sezony. Došlo i na jednání s automobilovým výrobcem. Manažer Giancarla Fisichelly Enrico Zanarini mluví v souvislosti s budoucností italského pilota o nárůstu konkurenceschopnosti stáje Jordan. Jaká je však pravda?
Začátkem tohoto týdne se nechali představitelé Fordu slyšet, že se stájí Jordan mají platný kontrakt na další 2 roky a reakce ze třetí strany na sebe nenechala dlouho čekat.
Mercedes potvrdil již dříve svoji připravenost dodávat motory i jiným stájím, než McLaren. Samozřejmě, že se jedná o rok staré motory, které navíc na svém bloku neponesou logo, ani nápis Mercedes.
Podle zpráv od německého výrobce však v žádném případě nehodlá Mercedes zasahovat do smluvních vztahů jiných týmů. Ve zkratce řečeno, Mercedes nehodlá vyplatit Jordan ze stávající smlouvy s Fordem.
Podle šéfa Mercedesu byly diskuse o změně dodavatele motorů pro tým Jordan předčasné. „Nevím, odkud se ty zprávy vzaly. My jsme potvrdili, že jsme schopni dodávat zákaznické motory, ale hovořili jsme s více, jak jedním týmem,“ řekl Norbert Haug.
Dalším v úvahu přichází švýcarská stáj Sauber, která již motory Mercedes používala těsně po svém vstupu do Formule 1. Ale podle všeho zůstává Peter Sauber při spolupráci s Ferrari a i v roce 2004 nasadí monopost se staršími italskými motory pod tradiční značkou sponzora Petronas.
Jordan Ford i v roce 2004
Změna dodavatele hnacích agregátů britského týmu se s největší pravděpodobností neuskuteční.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton