Dokonce si konstruktéři a pracovníci vývoje tentokrát pospíšili a zvládli přípravu nového motoru pro test na zkušební stolici o několik dnů dříve, než v případě předcházejícího agregátu P83, který využívá tým BMW Williams v letošních monopostech FW25.
„Jedeme podle plánů. Loni jsme motor P83 zkoušeli 31. července a letos máme pár dnů předstih. Stejně jako loni, i letos šlo vše bez potíží,“ prohlásil ředitel BMW Mario Theissen.
Přitom měli konstruktéři nového motoru daleko složitější práci, než v loňském roce. Pro sezonu 2004 budou totiž muset hnací jednotky vydržet celý víkend. Pokud bude tým nucen motor ve voze vyměnit, bude jezdec startovat do závodu až ze závěru startovního pole.
Tolik zatím odsouhlasená změna předpisů FIA pro sezonu 2004, od kterých si Mezinárodní automobilová federace slibuje výrazné snížení astronomických nákladů na motory monopostů Formule 1 a finanční dostupnost samotné F1 i soukromým týmům.
BMW má motor pro rok 2004 hotový
Dodavatel motorů a v budoucnu všeho potřebného pro přenos síly na kola, má motor již na stolici otestovaný.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Povodně pustoší části Moravy a Slezska. V řadě okresů vyhlášen kalamitní stav, nefungují mobilní sítě ani doprava
-
Donald Trump se nachomýtl k dalšímu útoku. V jeho blízkosti se střílelo
-
Donald Trump se nachomýtl k dalšímu útoku. V jeho blízkosti se střílelo
-
Navrátil po Davis Cupu končí. Kapitánem se stane Tomáš Berdych
-
Navrátil po Davis Cupu končí. Kapitánem se stane Tomáš Berdych
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi
-
GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position
-
Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme
-
PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod