Podmínky smlouvy na tiskové konferenci nebyly ještě zveřejněny. Podle odborníků, by však nový sponzor, který je vlastněn největším pivovarnickým koncernem Anheuser-Busch, by měl v následujících pěti letech přispět týmu částkou cca 50 miliónů liber.
Společnost Budweiser bude v týmu prezentována logem na voze, dále na kombinézách obou jezdců a v rámci promotion akcí.
K této spolupráci šéf týmu Frank Williams poznamenal: “Budweiser je jedna z nejznámějších pivovarnických značek na světě a také je historicky spojen s motoristickým sportem. Myslím, že mluvím za celý tým, když řeknu, že jsme rádi, že můžeme tvořit partnerství se značkou tohoto významu“.
Budweiser se sponzorsky angažuje také v basketbalové NBA, basebalové MLB a v americkém seriálu cestovních vozů NASCAR.
Budweiser oficiálně novým sponzorem Williamsu
Tým BMW WilliamsF1 na středeční tiskové konferenci oficiálně potvrdil spojení a podepsání sponzorské smlouvy prestižního týmu s „králem piva“ společností Budweiser.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton