Toro Rosso STR02 má potenciál

Speed, Scott | foto: GEPA pictures GmbH

V předsezonních testech dosahoval Vitantonio Liuzzi velmi slušných časů a zdálo se, že monopost STR02 bude rychlejší než favorizovaný stroj sesterské stáje Red Bull RB3, navržený věhlasným Adrianem Neweyem.

První letošní závod však ukázal nepříjemnou realitu, STR02 poháněný motorem Ferrari se potýkal s pneumatikami od začátku do konce závodního víkendu. Scott Speed skončil závod v polovině předepsané délky, kolega Liuzzi ho sice dokončil, ale s kolem ztráty.

„Start do letošní sezony byl pro nás hodně těžký. Vůz jsme dali dohromady na poslední chvíli, potýkali jsme se s problémy a mnoho času na testy jsme také neměli. Proti loňskému vozu je to obrovský rozdíl, je mnohem modernější, musíme se s ním naučit pracovat a dostat z něj to nejlepší,“ prohlásil Američan Speed.

Jako závodní jezdec byl Scott potvrzen na poslední chvíli a v úzkém kontaktu s týmem připravujícím vůz STR02 nebyl. „Přesto jsem pro letošní rok velkým optimistou a troufám si říci, že v časovém období od prvního do čtvrtého závodu uděláme možná největší pokrok ze všech stájí.“

Podle zatím nepotvrzených informací bude mít i Toro Rosso pro evropské závody připraven přepracovaný aerodynamický balík, který bude vycházet z poznatků a nápadů Neweyho.

Dle informací z jednotlivých stájí pracují na aerodynamických aktualizacích všechny. Nezbývá tak než v případě Toro Rosso věřit, že Adrian Newey vykouzlí skutečně vydařený balíček...

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy