První letošní závod však ukázal nepříjemnou realitu, STR02 poháněný motorem Ferrari se potýkal s pneumatikami od začátku do konce závodního víkendu. Scott Speed skončil závod v polovině předepsané délky, kolega Liuzzi ho sice dokončil, ale s kolem ztráty.
„Start do letošní sezony byl pro nás hodně těžký. Vůz jsme dali dohromady na poslední chvíli, potýkali jsme se s problémy a mnoho času na testy jsme také neměli. Proti loňskému vozu je to obrovský rozdíl, je mnohem modernější, musíme se s ním naučit pracovat a dostat z něj to nejlepší,“ prohlásil Američan Speed.
Jako závodní jezdec byl Scott potvrzen na poslední chvíli a v úzkém kontaktu s týmem připravujícím vůz STR02 nebyl. „Přesto jsem pro letošní rok velkým optimistou a troufám si říci, že v časovém období od prvního do čtvrtého závodu uděláme možná největší pokrok ze všech stájí.“
Podle zatím nepotvrzených informací bude mít i Toro Rosso pro evropské závody připraven přepracovaný aerodynamický balík, který bude vycházet z poznatků a nápadů Neweyho.
Dle informací z jednotlivých stájí pracují na aerodynamických aktualizacích všechny. Nezbývá tak než v případě Toro Rosso věřit, že Adrian Newey vykouzlí skutečně vydařený balíček...