Giancarlo Fisichella, 6. místo
Jako vždy to byla obtížná kvalifikace. Cítím, že jsme odpoledne nedosáhli maxima. Moje pozice byla očekávána, za McLarenem a Ferrari. Ale myslím, že jsem mohl získat jedno nebo dvě místa nebýt provozu v mém posledním kole. Ten mě v závěrečných třech zatáčkách zpomalil. Očekávali jsme těžkou kvalifikaci. Víme, že vůz není na jedno kolo konkurenceschopný jako na dlouhé jízdy. Nyní budeme čekat a uvidíme, jaká bude rychlost v závodě. Dnes ráno a včera odpoledne jsme byli konkurenceschopní. Doufám, že na startu získám nějaké pozice a budu bojovat o pódium.
Heikki Kovalainen, 13. místo
Auto bylo skvělé a vyvážení dobré, ale nebyl jsem schopen dostat z jednotlivých kol maximum. Včera a dnes ráno jsem přišel o čas strávený na dráze, takže v jednotlivých sektorech jsem byl trochu pomalý. (Můj) výkon není dostatečně dobrý, ale není důvod se tím zabývat. Start ze 13. pozice není při mé první Grand Prix ideální. Musím být v závodě agresivní a získat body. To bude můj zítřejší cíl.
Pat Symonds, šéfinženýr Renaultu
Giancarlova pozice víceméně ukazuje v první části sezóny naši konkurenceschopnost na jedno kolo. Není pochyb o tom, že jsme mohli jet rychleji, nebýt provozu v nejrychlejších kolech. Ačkoli byl zcela určitě blokován, což ho stálo čas, nebyl v tom úmysl. Heikki předvedl ve své první kvalifikaci velkou zběsilost. Dnes ráno měl malé technické potíže. Nebýt jich, mohl dosáhnout lepšího výsledku. Výsledku, který jistě podá v Malajsii. Nyní se zaměřujeme na závod. Jsme si jistější naší rychlostí v závodě, než v kvalifikaci. Zítra odpoledne předpokládáme výrazné zlepšení.