Příští měsíc se v Malajsii jede GP F1, ale na závod, který se koná nedaleko malajského hustě zalidněného města Kuala Lumpur, se do této doby prodalo pouze 11,000 vstupenek.
K tomu hovoří i oficiální statistiky. V roce 2006 se během závodního víkendu pohybovalo obsazení hotelových pokojů kolem 70-74%.
Nepěkná čísla obhajuje předseda okruhu Datuk Mokhzani Mahathir: „Malajsané mají ve zvyku kupovat lístky na F1 jak lístky do kina- upřednostňují koupit lísek v den závodu nebo těsně před ním.“
„V minulosti jsme byli nadšení a zároveň ustaraní. Když jsme viděli, že máme spoustu neprodaných lístků, což je zhruba srovnatelné s touto situací, byli jsme v šoku. Ale když pak najednou v týdnu před závodem nastal obrovský vzrůst...! Bylo to fantastické. Věřím, že to bude stejné jako v loňském roce.“