Honda je rychlá jen na jedno kolo

Fry - Button | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Šéf stáje z Brackley Nick Fry přiznal, že konkurenceschopnost týmu při testech v Bahrajnu výrazně vzrostla, ale na vítězství v závodě to v Austrálii stačit určitě nebude. Vedení změnilo systém přípravy, a ten zatím nese své ovoce.

Fry porovnal loňský a letošní rok. Před sezonou 2006 byl monopost RA106 od ledna do března velmi rychlý a konkurenceschopný, pak na konkurenci ztrácel a až v druhé části sezony ztrátu zase dohnal.

„Změnili jsme styl přípravy. Více času věnujeme práci v továrně a aerodynamickém tunelu. Veškerou energii jsme loni věnovali přípravě vozu na začátek ledna, pak jsme nebyli stavu ho vyvíjet stejně intenzivně i po startu sezony. Letos jsme použili celou řadu věcí pro Austrálii až tady v Bahrajnu. Výsledek byl viditelný okamžitě,“ uvedl Fry a na mysli měl výrazné zlepšení časů v testech, kdy zajel Button dvakrát třetí nejlepší čas ze tří testovacích dní.

Šéf stáje přiznal, že na krátké vzdálenosti je letošní RA107 opravdu konkurenceschopný, ale při dlouhých stintech ztrácí na nejlepší vozy kolem půl vteřiny na jedno kolo. Neznamená to však, že je Honda zase v potížích, jak to mohlo vypadat navenek.

„Myslím si, že jsme schopni v Melbourne bodovat a v průběhu roku bychom se měli dostat do pozice, kdy budeme vyhrávat závody. Vede mne k tomuto prohlášení skutečnost, že kvalitativní rozdíl mezi RA106 a RA107 je největší, jaký jsme kdy dokázali udělat,“ dodal Nick Fry.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy