V padocku Formule 1 se o víkendové GP Francie na okruhu Magny-Cours hovořilo o nové pětileté sponzorské smlouvě britské stáje se sídlem v Grove. Pravděpodobně sponzorovanou stáj již tedy známe, ale který že sponzor je ochoten dát za pět let reklamy této stáji 50 milionů US dolarů?
Mělo by se jednat o společnost Anheuser-Busch, která produkuje známé pivo Budweiser a která se v této době sponzorsky angažuje i v NASCAR. S Anheuser-Busch údajně jednalo i Ferrari. Obě společnosti mají základní barvu červenou, a tak by se vzájemná spolupráce dobře hodila.
Jednání o sponzorování maranellského týmu však údajně nedošla k oboustranně přijatelnému výsledku. Se stájí BMW Williams však měla mít společnost Anheuser-Busch větší úspěch. Pokud je tato informace pravdivá, pak by mohl být podpis dohody zveřejněn již při příštím závodě GP Velké Británie.
S úspěchem přicházejí peníze
Stará pravda, jen ten úspěch se ne vždy dostavuje včas. Své by o tom mohl vyprávět třeba Eddie Jordan. Případ stáje BMW Williams je však jiný.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton