Kde můžeme hledat pravdu? Je téměř jisté, že McLaren, Ferrari, BMW a Renault jsou na tom s rychlostí vozů velmi podobně, ale záleží jaká je trať a jaký je den. Williams vypadá poměrně úspěšně, naopak Red Bull a Honda jsou zahaleny tajemstvím. Vůz Hondy se nezdá být rychlý, ale uvnitř týmu to nevypadá, že by propadali panice. Bude zajímavé pozorovat, zda je Honda opravdu pomalá nebo, zatímco všichni pochybují, tým přesně ví kde má nedostatky a jak se dostat nahoru.
To samé se samozřejmě může říci i o ostatních závodních týmech, stejně tak se dá předpokládat, že v tomto období nejsou všechny aerodynamické prvky přímo na monopostech. Jsou tu dvě možnosti, týmy se chrání před odhalením a zatím zkouší ty části, které je později dovedou k lepším výsledkům nebo prezentují pokrok a přitom přešlapují na místě. To jsou ale triky, které vídáme každý rok, samozřejmě tu budou i stáje, které jdou proti konvenci na doraz prázdných nádrží a zajížděním nejlepších časů se snaží vylepšit postavení v jednání se sponzory.
Klíčovými faktory jsou spolehlivost a závodní rychlost, což výsledky testů nemohou dostatečně odrážet. Rychlost ve dvaceti kolech v testech může být stejně důležitá pro budoucí vítězství, jako rychlost nejlepšího kola…
Dokud neuvidíme první vůz, který projede pod kostkovanou vlajkou GP Austrálie v Melbourne, budeme stále „jen“ spekulovat a snažit se odhalit možné úskoky nebo skutečné problémy některých stájí.