Alfou a omegou všech nových vozů je snaha o co nejlepší přizpůsobení jednotným pneumatikám Bridgestone, které mají mít dle předpokladu výrazně menší přilnavost proti loňskému roku.
Aby se snížila logická nedotáčivost monopostu, konstruktéři ostatních týmů se rozhodli o posun těžiště dopředu. Aldo Costa s jeho týmem však posunutím přední nápravy zvětšili rozvor kol a tím přemístili těžiště vozu na druhou stranu, tedy více dozadu.
Konkurence kroutí hlavou, v médiích se objevil kritický názor bývalého konstruktéra úspěšných Jordanů Gary Andersona, který je přesvědčen o tom, že F2007 bude pohromou a jde o naprosto špatnou koncepci.
Fyzikální zákony mluví sice pro Andersona, ale není přece jen poněkud nepravděpodobné, že by zkušený konstrukční tým, jenž sice přišel o svoji zkušenou hlavu v podobě Ross Brawna, postavil vůz, jehož koncepce by byla tak výrazně chybná?
Ví snad Aldo Costa o nových pneumatikách díky dlouhodobé úzké spolupráci s Bridgestone v době úspěchů i porážek něco více než konkurence?
Foto: Scuderia Ferrari