V první řadě konstatuje, že díky nabitému programu utekl nejrychleji ze všech jeho roků předchozích. Cesta týmu Super Aguri k debutu na závodní dráze byla totiž tak rychlá, že se s přípravou týmu, vozu a jezdců do krátkého času jen tak tak vešli.
„Ještě žádný rok mi neutekl tak rychle. Každý okamžik jsem věnoval přípravě týmu a jeho úspěšné budoucnosti. Stále přemýšlím o rozpočtu a krocích, které povedou k nejlepším možným výsledkům. Nebyl čas na odpočinek.“
Bývalý pilot Formule 1 byl s průběhem sezony spokojen, zvláště pak se třemi posledními závody, kdy byly vozy SA06 překvapivě rychlé. „Velmi nás také podpořili diváci. V Suzuce jich byly plné tribuny, bylo to obrovské povzbuzení. V Brazílii byl vůz neobyčejně rychlý, ale s ohledem na průběh celé sezony to bylo nejspíše pneumatikami Bridgestone. V každém případě bylo výborné, že jsme mohli bojovat o umístění a ne jen sbírat, co na nás zbude.“
Za tým závodili čtyři jezdci. Aguri Suzuki ocenil každého, přiznal však, že nasazení Ideho bez předchozích tréninků a testů bylo chybou. „Takuma Sato se s námi propracoval celou sezonou a byl skvělý. Přestože měl pomalý vůz, nikdy si nestěžoval. Je to výborný pilot a já mu velmi děkuji. Ideho jsme posadili do vozu příliš brzy, ale očekávám, že se v budoucnu jako pilot F1 ještě uplatní. Montagny zapadl do našeho týmu velice dobře a odvedl velký kus práce, patří mu také moje díky. Yamamoto pro nás pracoval nejprve jako testman, později pak i jako závodní jezdec, ale i on se potýkal jako Ide s nedostatkem zkušeností. Přesto se zlepšoval závod od závodu. V Brazílii byl velice rychlý.“
Pochvalu si od šéfa týmu vysloužili také všichni v zázemí týmu v Leafieldu. Přestože se jedná o malý tým, díky nadšení a odhodlání byli schopni udělat velkou práci.
„V příští sezoně se pokusíme udělat tu nejlepší možnou práci, ale nelze očekávat, že budeme silní ze dne na den,“ dodal s poděkováním fanouškům Aguri Suzuki.