Zpočátku sice Sebastian Bourdais na kolegy Liuzziho a Speeda ztrácel, nakonec však při posledním třetím dnu za volantem zajel nejlepší čas vozů Toro Rosso STR01 celých testů.
„Každý okamžik jsem si opravdu vychutnal, je to dlouho, co jsem seděl naposledy ve voze F1. Pevně věřím tomu, že jsem byl týmu Toro Rosso nápomocen,“ uvedl Francouz.
Všechny stáje, Toro Rosso nevyjímaje, se soustředily na práci s pneumatikami Bridgestone. Bourdais přiznal, že zpočátku bylo auto při brzdění a vstupu do zatáček nervózní, ale na konci testu se podařilo najít dobré nastavení, které tyto problémy odstranilo.
„Rozdíl mezi pneumatikami v F1 a Champ Car je obrovský. V Champ Car používáme slicky a naše zadní kola jsou širší, jsem tedy zvyklý na podstatně větší přilnavost a vůz v zatáčce lépe drží stopu. Poradit si s pneumatikami na voze F1 byla proto pro mne asi největší výzva tohoto testu.“