Testy probíhaly na španělských okruzích u Barcelony a Jerezu. Stáje postupně vyzkoušely pneumatiky pro příští sezonu, nejprve tvrdou směs v Barceloně, poté měkčí v Jerezu. Díky povětrnostním podmínkám přišla řada i na gumy do deště.
„Naše první poznatky po prvních třech zimních testech jsou kladné,“ prohlásil Hisao Suganuma, technický manažer Bridgestone Motorsport. „Pneumatiky mají novou konstrukci i nové směsi, takže všechny týmy musely začít od nuly. Bylo nutné hledat optimální nastavení šasi pro využití potenciálu pneumatik, zvláště pak odklon a sbíhavost kol, také rozdělení váhy a tlak v pneumatikách.“
Suganuma přiznal, že některé týmy měly zpočátku potíže s rychlým opotřebením zadních kol, ale v Jerezu se tyto potíže postupně vyřešily a stáje byly se svými vozy schopny zajíždět konzistentní časy.
„Teploty při zimních testech v Evropě přirozeně nejsou vysoké, takže nás teprve potvrzení dobrých výsledků čeká. Přesto jsme celkově spokojeni, neboť naše pneumatiky byly všechny týmy schopny dobře využít.“