Dá se říci, že jediné týmy, které byly národními a které skutečně ve Formuli 1 uspěly, byly v začátcích závodů Grand Prix italské stáje Alfa Romeo, Ferrari, Maserati a německý Mercedes. Britským protipólem mělo být BRM, které však přes titul mistra světa v roce 1962 zásluhou Grahama Hilla patřilo spíše do průměru a v sedmdesátých letech dvacátého století zaniklo.
Později se vzkřísit tuto myšlenku snažil ještě Francouz Alain Prost ve spolupráci s Peugeotem a nejnověji Aguri Suzuki, jenž vstoupil do F1 letos díky úzké spolupráci s Hondou. Suzuki šel nejdále a chtěl angažovat pouze japonské jezdce, ale ani Ide a ani Yamamoto se vedle Sata nedokázali prosadit. Proto nyní podepsal smlouvu s Britem Davidsonem, který pět let testoval pro BAR Honda a později Hondu samotnou.
„Super Aguri opouští myšlenku národního týmu a bude působit jako mezinárodní,“ uvedl manažer týmu Daniele Audetto. „Musíme se snažit být konkurenceschopnou stájí a k tomu potřebujeme jezdce i sponzory, kteří nejsou pouze z Japonska.“