Titul šampiona evropského šampionátu F3 se mu sice získat nakonec nepodařilo, ale svým vystoupením za volantem vozu F1 zaujal natolik, že mu šéf BMW Motorsport Mario Theissen nabídl pro příští sezonu post testovacího pilota v továrním týmu německé automobilky.
„Hlavní rozdíl mezi vozem F1 a F3 je v tom, že ef-jednička se ovládá podstatně pohodlněji a jezdit s ní není taková dřina. Tím ale netvrdím, že je to jednodušší. V F1 dojde ke smyku nebo probrždění velmi snadno a pak ztrácíte proti soupeřům strašně moc času.“
Slibovali jsme vám však porovnání cestovního vozu a monopostu F1. Mnoho lidí jistě napadne výkon, otáčky motoru, akcelerace, jízdní vlastnosti, ale Vettela nejvíc překvapily brzdy.
„Brždění mi dělalo velké problémy. I při rychlosti 300 km/h brzdíte před zatáčkou nezvykle pozdě. Udělat to s cestovním vozem, tak by to byl náraz v plné rychlosti.“