Nejvyšším postem, kterého se reorganizace dotkne, je šéfinženýr stáje, kterým byl dosud Pat Symonds. V nové struktuře neponese tolik odpovědnosti, neboť jí část předá Alanu Permanemu, dosavadnímu závodnímu inženýrovi Giancarla Fisichelly, jenž bude nově působit jako šéfinženýr pro závody.
Symonds však i nadále bude působit v úzkém kontaktu s technickým ředitelem Bellem a šéfem týmu Briatorem. Bude Renault zastupovat při jednáních s FIA a v Technické pracovní skupině.
Nejasnost panuje ale kolem závodních inženýrů, neboť zmíněný Permane povýšil a není ještě zcela jisté, zda závodní inženýr Alonsa Red Nelson bude pracovat s Fisichellou a Kovalainena dostane na starost někdo nový.
Spolupráci s Red Bull v oblasti motorů bude řídit Denis Chavrier s asistentem Fabrice Lomem.
V oddělení přípravy šasi by měly proběhnout také některé změny, ale konkrétní jména ani pozice dosud zveřejněny nebyly. „Vše bude ujasněno v průběhu zimy a do prvních testů bude struktura plně stabilizovaná,“ uvedl tiskový mluvčí týmu.