Eddie Jordan musel změnit názor

Pokud si ještě vzpomenete na předehru kanadské GP, velmi sledovanou tiskovou konferenci vybraných šéfů týmů, jistě víte o nerozhodnosti Eddie Jordana.

Šlo o jeho podporu protestů Paula Stoddarta, šéfa Minardi, proti slibům a následné nečinnosti ve věci „fondu jistoty“, kterou měl právě jako další šéf soukromého týmu podpořit. Z malého incidentu před samotnou tiskovou konferencí, do kterého dostal Brita německý novinář svojí otázkou na finanční pozadí přepravy monopostů, byl zachráněn Ronem Dennis.

Došlo tak k dojmu, že Jordan má blíže k Dennisovi, než ke Stoddartovi, který měl hájit zájmy malých týmů bez podpory automobilek. Dle grandprix.com vyjednává stáj Jordan s Mercedesem o používání zákaznických motorů v sezoně 2004. Podporu těchto tvrzení nachází v informaci, kterou se měl Ford vyjádřit, že pro Jordan na příští rok motory nebudou.

Norbert Haug, šéf programu F1 u Mercedesu již před časem prohlásil, že stutgartský výrobce bude v příštím roce připraven dodávat zákaznické motory za cenu kolem 10 milionů USD. Sice toto číslo později označil za rychlý odhad bez podložených finančních rozborů, nicméně také řekl, že v případě, že soukromý tým bude s automobilkou spolupracovat (případně s automobilkou podporovaným týmem McLaren) a bude ochoten nasadit ve svém voze Mercedesem podporovaného jezdce, byla by sleva na motory velmi zajímavá.

Dá se tedy usuzovat, že byl Jordan před tiskovou konferencí dostatečně ovlivněn sliby o výhodnosti nepodporovat Paula Stoddarta…

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy