Šlo o jeho podporu protestů Paula Stoddarta, šéfa Minardi, proti slibům a následné nečinnosti ve věci „fondu jistoty“, kterou měl právě jako další šéf soukromého týmu podpořit. Z malého incidentu před samotnou tiskovou konferencí, do kterého dostal Brita německý novinář svojí otázkou na finanční pozadí přepravy monopostů, byl zachráněn Ronem Dennis.
Došlo tak k dojmu, že Jordan má blíže k Dennisovi, než ke Stoddartovi, který měl hájit zájmy malých týmů bez podpory automobilek. Dle grandprix.com vyjednává stáj Jordan s Mercedesem o používání zákaznických motorů v sezoně 2004. Podporu těchto tvrzení nachází v informaci, kterou se měl Ford vyjádřit, že pro Jordan na příští rok motory nebudou.
Norbert Haug, šéf programu F1 u Mercedesu již před časem prohlásil, že stutgartský výrobce bude v příštím roce připraven dodávat zákaznické motory za cenu kolem 10 milionů USD. Sice toto číslo později označil za rychlý odhad bez podložených finančních rozborů, nicméně také řekl, že v případě, že soukromý tým bude s automobilkou spolupracovat (případně s automobilkou podporovaným týmem McLaren) a bude ochoten nasadit ve svém voze Mercedesem podporovaného jezdce, byla by sleva na motory velmi zajímavá.
Dá se tedy usuzovat, že byl Jordan před tiskovou konferencí dostatečně ovlivněn sliby o výhodnosti nepodporovat Paula Stoddarta…
Eddie Jordan musel změnit názor
Pokud si ještě vzpomenete na předehru kanadské GP, velmi sledovanou tiskovou konferenci vybraných šéfů týmů, jistě víte o nerozhodnosti Eddie Jordana.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel Šíp a slovo bavič? Suchý prozradil, kdo na něj byl alergický!
-
ZOO Praha bude zase hledat jméno. Narodilo se mládě orangutana
-
Princezna Charlotte: Nová fotka od maminky jako dárek k dnešním narozeninám!
-
Po trati v Česku se řítil vlak bez strojvedoucího. Jízda skončila vykolejením
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg