Od první do poslední Grand Prix by měly mít týmy F1 k dispozici znovu 30 000 kilometrů, ale do tohoto limitu se budou započítávat plánované páteční testy, jež nahradí dosavadní volné tréninky. Novinkou je omezení ze strany dodavatele pneumatik, neboť v diskutovaném návrhu je poue 300 sad pneumatik na toto období.
Během pátku budou mít pravděpodobně všechny stáje k dispozici pouze dva vozy, ale kromě superlicence jezdce nebudou nijak jinak omezeny.
Monopolní dodavatel Bridgestone prosazuje myšlenku jediného jednoho okruhu, na kterém se bude testovat. Toto řešení má dále snížit náklady výrobce, jemuž by tak výrazně klesly náklady spojené s přepravou.
Jediný testovací okruh však určitě nebude přijatelný pro Ferrari, neboť není reálné, aby soupeři testovali ve Fioranu a italský tým se výhody vlastního testovacího okruhu rozhodně nevzdá. Lze tak případně očekávat kompromis několika málo evropských tratí.