„V podstatě už je nyní jasné, s jakými pneumatikami se bude příští rok závodit,“ prohlásil technický ředitel Bridgestone Hisao Suganuma. Japonský výrobce bude po odchodu Michelin využívat svého monopolního postavení a je nejvhodnějším prostředkem pro zvýšení bezpečnosti, po kterém volá FIA.
Suganuma potvrdil, že příští rok se s hodně měkkými a přilnavými plášti nesetkáme, gumy budou obecně tvrdší, a to jak v oblasti plášťů, tak v oblasti samotné konstrukce pneumatiky. „Podle našich odhadů budeme příští rok tak o dvě vteřiny na kolo pomalejší, než letos.“
Co se týče posledního návrhu Bridgestone o povinném střídání dvou sad gum o různé tvrdosti, není zatím nic rozhodnuto. Týmy návrh zvažují a konkrétní pravidla v tomto směru budou známa až před začátkem sezony. Nicméně už teď je jisté, že si jezdci budou moci vybírat před každým závodem pouze ze dvou směsí.