Franck Montagny skončil jako třetí, jedoucí pro Toyotu svůj druhý testovací den. Nahradil Ricarda Zontu, který se necítil příliš dobře.
Williams pokračoval v testování FW28 s motorem Toyota v rukou Naraina Karthikeyana Alex Wurz FW28 s motorem Cosworth.
“Narain testoval specifikaci FW28B a úspěšně dokončil počet kol, které byly v plánu a s s výsledky jsme spokojeni” vysvětloval Mike Condliffe, týmový manager Williamsu. “Alex jel se specifikací FW28A s motorem Cosworth a testoval pneumatiky pro VC Číny. Zítra pojede s novým modelem.”
Výsledky testů:
1. N. Piquet – Renault R26 – 1‘19“565 – 73 kol
2. H. Kovalainen - Renault R26 - 1'19"700 (+0"135) - 119 kol
3. P. de la Rosa - McLaren Mercedes MP4/21 - 1'19"921 (+0"356) - 110 kol
4. F. Montagny - Toyota TF106B - 1'20"616 (+1"051) - 87 kol
5. A. Wurz - Williams Cosworth FW28 - 1'20"822 (+1"257) - 68 kol
6. L. Hamilton - McLaren Mercedes MP4/21 - 1'20"864 (+1"299) - 64 kol
7. R. Schumacher - Toyota TF106B - 1'21"130 (+1"565) - 55 kol
8. T. Sato - Super Aguri Honda SA06 - 1'21"981 (+2"416) - 39 kol
9. A. Prémat – Spyker MF1 Toyota M16 - 1'23"206 (+3"641) - 84 kol
10. N. Karthikeyan - Williams Toyota FW28 - 1'24"031 (+4"466) - 39 kol
11. S. Yamamoto - Super Aguri Honda SA06 - 1'24"839 (+5"274) - 26 kol
12. R. Quintarelli – Spyker MF1 Toyota M16 - 1'36"638 (+17"073) - 7 kol