Monza nejtěžší zkouškou pro motory

Kubica, Robert | foto: BMW Motorsport

O 10% déle oproti minulé sezóně pojedou piloti v letošní Velké ceně Itálie na plný plyn, odhaduje sportovní ředitel BMW.

Rozdíl je dán menším motorem V8 o objemu 2400ccm, který ve Formuli 1 nahradil až do minulé sezóny používané třílitrové desetiválce. Na vysokorychlostním okruhu v Monze hrají motory rozhodující roli.

Mario Theissen, ředitel BMW Motorsport: "S V10 jsme na plný plyn jeli v každém kole 67% času. S méně výkonným V8 jsme v testech jeli naplno 77% času."

Všichni tři piloti týmu BMW se do Monzy těší, trať znají i nováčci Kubica a Vettel. BMW se podle Theissena chce rozloučit s evropskými fanoušky bodovým ziskem. Po Velké ceně Itálie se Formule 1 vrátí do Evropy až v příští sezóně.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy