Takuma Sato působil v minulých letech v Jordanu a týmu BAR Honda. Nedokázal se však prosadit a vznik nového týmu ubírajícího se cestou “vše japonské“ mu umožnilo znovu stanout na startu závodu Grand Prix.
„V Super Aguri jsem ohromně spokojený a vážím si toho, že zde mohu působit. Je to tým s velkými plány a ambicemi, což potvrzuje neustálé zlepšování naší formy,“ řekl Takuma Sato, jehož snem a cílem je i nadále vítězství v závodě vozů F1.
V Německu debutoval výrazně přepracovaný monopost s označení SA06, který se rychlostí výrazněji přiblížil k Midlandům, jejichž porážka v celkovém hodnocení je i cílem Super Aguri.
„Jsme o hodně rychlejší a některým týmům to udělá pořádné vrásky. Očekávali jsme zrychlení proti SA05, podařilo se. Očekávali jsme výrazné přiblížení k Midlandu, podařilo se. Zlepšujeme se i bez testů, dodává mi to povzbuzení a sebevědomí.“
Je ale jasné, že jen ambice k úspěchu nestačí, Sato tak musel přiznat, že existují i slabiny jeho současného týmu. „Zásadní slabinou vozu je nedostatečný přítlak, jenž bez testů a vlastního aerodynamického tunelu můžeme zlepšovat jen obtížně a pomalu. Proti jiným týmům máme výrazně méně lidí v továrně a náš rozpočet má omezení.“
Stáj se podle Takumy Sata snaží nedostatky kompenzovat usilovnou prací a nadšením. Dost možná je však i jednou ze slabin celojaponská jezdecká sestava…