Hned o týden později se totiž koná Velká cena USA v Indianapolis. Zatímco v Montrealu se jede velká část okruhu dlouhými rovinkami na plný plyn, v Indianapolis je "rovinka" jen jedna, zato pořádná.
Paolo Martinelli, šéf motorářů Ferrari: "Pokud jde o motory, Montreal je docela náročný, protože se tam často zrychluje a jede se po dlouhých rovinkách. Potom je na řadě Indy, takže nás motoráře čekají dva těžké závody, asi nejtěžší dvojice závodů v sezóně. Připřavovali jsme se hodně zodpovědně. Prováděli jsme simulace a testovali v Le Castellet. Zapojili jsme do testů závodní i testovací piloty.
Zkoušeli jsme dlouhé jízdy a snažili se simulovat chování motorů v Kanadě a Indy. Obvykle se snažíme šetřit motory omezováním otáček a hlídáním teploty během volných tréninků, kdy pracujeme na nastavení. Ty poslední dvě nebo tři stovky otáček už nejsou pro motor zdravé. Ale v kvalifikaci a závodu nemáte na výběr, pokud nejste ve vedení s velkým náskokem. A to se letos ještě nepodařilo nikomu."