Adrian Newey mírní velká očekávání, neboť podle něj jsou právě v posledních třech letech nezměněné technické předpisy příčinou, proč nebude zlepšení tak dramatické, jak by mohlo být. Přesto se dle jeho slov při konstrukci nového vozu využilo při spolupráci s dodavatelem motorů každého prostoru pro zlepšení.
„Na tomto voze je pravděpodobně více zlepšení, než na kterémkoliv jiném, na kterém jsem dosud pracoval. Jsou na něm viditelné změny jako kratší a nižší nos i zadní část. Já, Mike Coughlan, Neil Oatley a celý tým jsme se velmi soustředili na tvar vozu. MP4-18 je obecně menší než jeho předchůdce,“ prohlásil Newey.
Dále dodal, že konstrukce nového vozu je ovlivněna především požadavky na aerodynamické účinky a že se jedná o první vůz, který je konstruován přímo na míru pneumatikám Michelin. „Naše simulace jsou velmi slibné ve srovnání s předchozím monopostem, ale simulace nejsou vždy přesné, a tak jsme velmi vzrušení a nedočkaví na naše první testy na okruhu Paul Ricard,“ řekl závěrem technický ředitel při příležitosti oficiálního představení nového monopostu.
Již dnes probíhají první jízdy nového monopostu a my vás o nich budeme informovat.