“Ve Španělsku naše vozy ukázaly, že mohou být velmi konkurence schopné, což mělo za následek druhé místo Fernanda Alonsa“, vysvětluje Gascoyne. Jakkoli byla Jarnova nehoda velkým zklamáním, věříme, že pokud by nehavaroval, skončil by na bodech. Stále nás povzbuzuje to, že jsme schopni konkurovat těm nejsilnějším týmům a dokonce stanout na pódiu“.
“Minulý týden jsme testovali pro Michelin a dohodli se na dodávce pneumatik pro Rakousko a Monako. Také jsem provedli nějaké úpravy v motoru, který bude nasazen v Rakousku. V rámci aerodynamiky jsme prováděli jen rutinní práci, protože v Rakousku nebude velký nárok na tuto část přípravy“.
“A1 – Ring je velmi odlišný okruh od Barcelony: vyznačuje se velmi pomalými zatáčkami, které přecházejí do rychlých úseků, kde jezdci dosahují maximální rychlosti. To dává výhodu vozům se silnějším motorem před vozy s lepší aerodynamikou. Nicméně, naše práce na motorech by nám měla dát nějaký další výkon navíc, se kterým bychom mohli v Rakousku pracovat “.
U Renaultu věří novému motoru
Technický ředitel Renaultu Mike Gascoyne věří, že s novým evolučním motorem Renault bude snížena nevýhoda, kterou tým měl v předchozích závode, kde zjevně chybělo několik koní k celkovému úspěchu stáje. Vše by se mělo změnit již tuto neděli v Rakousku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton