“Naše partnerské týmy si vybraly pro Grand Prix Rakouska čtyři typy pneumatik pro suché počasí“, vysvětluje Vasselon. Tento nový typ pneumatiky byl testován některými jezdci při posledním testování ve španělské Barceloně. Pneumatiky se osvědčily a budou nasazeny všemi na naše všechny partnerské vozy o tomto víkendu v Rakousku“.
“A1 – Ring je méně náročný na pneumatiky než je například Barcelona, protože jsou zde kratší rovinky, prakticky nejsou rychlé zatáčky a pneumatiky mají větší kontakt s povrchem, který je více hladký než hrubý“, dodává Vasselon.
“Mohli bychom samozřejmě použít také pneumatiky, které byly nasazeny v Barceloně, ale ty by vyžadovaly více odjetých kol pro získání provozní teploty“.
“Pro optimální výkon v Rakousku jsme museli sáhnout ke kompromisu. Rysy okruhu jsou různé, proto jsou zde kladeny různé požadavky na gumu. První část okruhu má více rovinek a pomalých zatáček, zde je potřeba měkčí směs, kdežto zbytek okruhu je rychlejšího rázu, takže zde je potřeba zase tvrdší směs. Nejtěžší zde je zvolit kompromis. Celkově jsme se rozhodli pro měkčí směs“.
“Zastávka v boxech bude potřebovat asi kolem 25 – 30 sekundami, takže týmy zřejmě pojedou, stejně jako v Barceloně na 3 zastávky v boxech“.
Michelin informuje o pneumatikách pro Rakousko
Vedoucí projektu Michelin F1 Pascal Vasselon, přednesl informace o tom, jaké typy pneumatik přiveze s sebou francouzská společnost pro nedělní závod na rakouský A1 - Ring.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton