PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Pérez riskoval vše, nečekal Leclercův manévr

Sergio Pérez se stal smutným hrdinou mexického závodu | foto: Red Bull Content Pool

Závod poznamenaný červenou vlajkou, dvěma nehodami, kolizemi a heroickými výkony - mexická Grand Prix asi domácí publikum příliš nenadchla, ale bylo se na co dívat. Jak ji hodnotí samotní piloti a zástupci zúčastněných týmů?

Red Bull

Max Verstappen, 1. místo
Bylo to neuvěřitelné, prožíváme úžasnou sezónu. Dnes jsem musel startovat z třetího místa, ale myslím, že rychlost vozu byla velmi, velmi dobrá. Start mi určitě usnadnil pozici v prvním stintu, navíc jsme měli v plánu dvě zastávky, což by chtělo ušetřit pár vteřin navíc. Pneumatiky jsou tu zásadní a je vždy těžké je zvládnout. Ale rychlost byla dobrá, proto jsme jeli do boxů o něco dříve. I na tvrdých jsem byl konkurenceschopný, bylo zajímavé sledovat, o kolik jsem rychlejší, strategie byla dobrá.

Pak přišla červená vlajka, takže všechno jsme mohli zahodit a začít znovu. Na druhou stranu, bylo to o dobrém restartu a udržení vedení do první zatáčky, což se mi povedlo. Pak už jsem jenom kontroloval tempo do konce, abych udržel pneumatiky při životě, staral se o vůz, brzdy, vlastně o všechno. Při souboji s Leclercem v první zatáčce jsem nebyl nervózní, nebylo to poprvé, co jsem v první zatáčce jel vedle jednoho nebo dvou vozů. Všichni si věříme, i když jedeme samozřejmě na limitu a brzdíme do zatáčky, ale myslím, že to bylo v pořádku. Zaregistroval jsem něco nalevo, ale naštěstí jsem byl na vnitřním okraji, takže jsem se problémům vyhnul.

Samozřejmě jsem na svůj úspěch hodně hrdý, protože v loňském roce jsem vyhrál 15 závodů a říkal si, že jestli něco podobného v budoucnu zopakuji, budu hodně šťastný. A letos jsem jich vyhrál šestnáct, takže jsem víc než spokojen s výkony celého týmu, zvláště když během celého roku děláme minimum chyb.

Sergio Pérez, odstoupil po kolizi
Zariskoval jsem. Měl jsem skvělý start, pravděpodobně můj nejlepší v roce, mezera tam byla a když do toho nepůjdu, nemá smysl závodit. Zaplatil jsem za to vysokou cenu, ale upřímně jsem také nečekal, že Charles bude brzdit tak pozdě, protože byl uprostřed, takže měl poněkud menší manévrovací prostor. Byl jsem před ním, myslel jsem, že se chystá víc stáhnout, ale při takových situací se vše děje na poslední chvíli. Bohužel můj vůz byl hodně poškozený.

V týmu cítím pořád stejnou podporu - podívejte se na ten dav tady, to se snad nikomu nepoštěstí. V šampionátu jsem druhý, do konce zbývají ještě tři závody a já jsem zkusil vyhrát domácí závod. Chci říci, co jiného jsem měl dělat? Viděl jsem mezeru a šel do toho. Snad jsem riskoval příliš, ale chtěl jsem dnes vyhrát. Když tu dvakrát stojím na stupních vítězů, tak jsem do toho šel naplno. Jsem smutný kvůli mému výsledku, ale hrdý na svůj tým. Tohle je zkrátka závodění a takhle to někdy chodí.

Christian Horner, šéf týmu
Byl to závod protichůdných osudů. Další úžasný závod Maxe, totální a naprostá dominance, pro Checa naprosto zabitý domácí závod. Start měl raketový a v první zatáčce měl velkou setrvačnost. Nemůžeme mu nic vyčítat, že do toho šel odvážně, aby zkusil před vlastními diváky jít do čela. Bohužel, tři se do jedné zatáčky nevejdou - byla to pořádná rána, když vyletěl. Ale Dietrich Mateschitz vždycky říkával: "Žádné riziko, žádná zábava!" a my do toho šli naplno od samého začátku. Oba vozy odstartovaly neuvěřitelně dobře, starty jsou naší nejsilnější zbraní, v nich jsou rozdíly. Také v depu odvedli kluci skvělou práci. Po restartu už Max jenom kontroloval to, co musel.


Mercedes

Lewis Hamilton, 2. místo
Když vezmu v úvahu, že jsem startoval šestý, tak je to skvělý výsledek a úžasný úspěch týmu. Tvrdě jsem tlačil na pilu a jsem na kluky v boxech hrdý, za všechnu jejich práci. Bylo to pro nás několik těžkých týdnů, takže je skvělé, že jsme se konečně odrazili ode dna. Vůz se dnes choval mnohem lépe a rychlost byla solidní. Dnešek byl o vyvážení vozu a zacházení s pneumatikami, což nám vyšlo. Opravdu jsme šli hodně do hloubky, abychom zlepšili nastavení a zvládli to správně - výsledek tu tvrdou práci, kterou celý tým vynaložil, jenom potvrzuje. Nemůžu se dočkat, až dorazím do Brazílie a doufám, že budeme v této formě pokračovat. 

George Russell, 6. místo
Ve voze jsem se cítil hodně dobře, byl jsem i rychlý, což je pozitivum tohoto víkendu. Držel jsem se za Carlosem a chtěl se dostat před něj, když se mi začaly přehřívat brzdy. Měl jsem obavy, abych vůbec závod dokončil, takže jsem se musel stáhnout a záhy jsem ztratil teplotu v pneumatikách a už se mi je nepodařilo dostat do správné formy. Posledních kol jsem jezdil jak na ledě, takže jsem rád, že jsem vůbec dojel aspoň šestý. Byl to těžký víkend, ale auto jinak fungovalo dobře. Potřebujeme zajet čistý víkend a prokázat konzistentnost, jsem si jistý, že v Brazílii se to povede. Těším se tam a doufám, že tam předvedeme dobrou rychlost a budeme v pozici, kdy zabojujeme o stupně vítězů.

Toto Wolff, šéf týmu a generální ředitel
Auto dnes bylo opravdu dobré, takže jsme s výsledkem spokojeni, dodává nám sebedůvěru. Jakmile se Lewisovi podařilo dostat do čistého vzduchu, byly jeho časy na kolo výborné a je potěšující, že zajel nejrychlejší kolo v samém závěru. Rychlost máme a to je pozitivní, zvláště v návaznosti na poslední dva závody. Péče o pneumatiky na této trati je náročná, stačí, aby se teplota trati změnila a všechno je jinak. George se s pneumatikami potýkal, docela mu odešly a bylo pro něj těžké se bránit soupeřům. Přesto dosáhl dobrého výsledku, když v posledním kole odolal Danielovi. Zatím nevíme, jak se nám bude dařit za týden v Brazílii. Zůstáváme oběma nohama na zemi, chceme tam odvést opět co nejlepší práci a doufám, že budeme v pozici, abychom bojovali o přední pozice. 


Ferrari

Charles Leclerc, 3. místo
Bylo to složité. Po startu jsem se dostal mezi dva Red Bully a bohužel jsme se s Checem dotkli, což vedlo k poškození mého vozu a jeho odstoupení. Později jsem se po restartu trápil na tvrdých pneumatikách. Lewis byl na žlutých opravdu výborný a hodně málo se mu opotřebovávaly, takže se dostal přede mne. Není to místo, které jsem si přál, ale maximalizovali jsme naše šance.

Carlos Sainz jr., 4. místo
Byl to dlouhý a těžký závod, pořád jsem musel mít na paměti pneumatiky a jejich teplotu. Když se podívám na dnešní tempo, tak jsem toho názoru, že jde o maximální možný výsledek, jehož jsme byli schopni dosáhnout. Oba starty byly dost chaotické, ale dokázali jsme je zvládnout a drželi se naší preferované strategie jedné zastávky, kterou jsme ještě před červenou vlajkou zvolili. Pro tým jsme nakonec získali pár dobrých bodů, teď už se soustředíme na další závod v Brazílii a tamní sprint.

Frédéric Vasseur, šéf týmu
Když startujeme z první řady, není naše umístění výsledkem, o nějž jsme usilovali, ale vzhledem k vývoji závodu si myslím, že jsme z našich vozů dostali to nejlepší, čeho jsme byli schopni. Věděli jsme, že start kvůli dlouhé vzdálenosti k první zatáčce bude složitý - aerodynamický efekt má značný vliv, navíc náš dnešní start nebyl ideální.

V prvním stintu jsme drželi rychlost, ale pak - stejně jako někteří další - jsme se trápili po restartu s tvrdými pneumatikami. To stálo Charlese pozici ve prospěch Lewise na středně tvrdé směsi, ale pro nás by bylo opravdu na samé hranici možností dojet se žlutými pneumatikami do cíle, kdybychom ji po přerušení závodu chtěli nasadit. Musíme pokračovat na práci při snížení výkonnostního rozdílu mezi kvalifikační a závodní rychlostí - také vzhledem k tomu, že na tvrdé směsi jsme se ve srovnání s našimi soupeři mnohem více trápili, oni byli schopni s nimi pracovat mnohem lépe než my.


McLaren

Lando Norris, 5. místo
Opravdu velmi dobrý závod. Naše rychlost byla od začátku do cíle vynikající. Odlišná strategie fungovala perfektně. Pro náš tým to byl skvělý den, pravděpodobně jedna z našich nejlepších nedělí co se týče závodní rychlosti, předjíždění a strategie. Od kvalifikace jsem se posunul dopředu a vytěžil maximum z toho, co bylo možné. Stejně jako tým jsem velmi spokojen s tím, jak jsem dnes jel.

Oscar Piastri, 8. místo
Byla to těžká neděle. Svedl jsem poměrně dost soubojů, což dělalo závod zajímavým, ale rozhodně to nebyl zvlášť přímočarý den. Tempo bylo zpočátku dobré, po červené vlajce jsem měl život o dost těžší. Po soubojích jsem se rozhodně mnohem víc trápil s pneumatikami a dost je sjel, což mi vůbec nepomohlo. Ale je důležité dovézt nějaké body, doufám, že v Brazílii přibydou ještě další.

Andrea Stella, šéf týmu
Mexický závod byl rozhodně zajímavý i zábavný. Podařilo se nám vytěžit od Oscara dobré umístění, měl několik hodně zajímavých soubojů, špičkově se bránil i poté, co utrpěl poměrně výrazné aerodynamické poškození po jednom ze soubojů. 

Lando předvedl jeden ze svých nejlepších závodů, u něhož jsem měl tu čest být přítomen. První stint po startu ze 17. místa byl výborný, předjížděl ve velkém stylu - ještě v režimu SC jsme ho stáhli do boxů a věřili, že na tom získá nějakou pozici, ale přišla červená vlajka. Když po restartu spadl na 14. místo, mysleli jsme si, že je po nadějích a bodech, ale Lando dokázal zdolat všechny soupeře a pět jich udolal během pěti kol. To je jeden z výkonů, na něž budeme dlouho vzpomínat. 

Gratuluji týmu na trati i v továrně, kolegům z HPP a týmu na Autodrómo Hermanos Rodríguez, že se po náročné sobotě nenechali odradit. Dnešní výsledek naznačuje sílu a odolnost týmu. Do Brazílie míříme povzbuzeni a těšíme se na závodní víkend v São Paulu.


AlphaTauri

Daniel Ricciardo, 7. místo
Cítím spoustu emocí a také skvělý pocit. Dva starty na této trati jsou famózní, protože do první zatáčky to je daleko a stát se může cokoliv. Při prvním startu jsem tam byl čtvrtý, takže spokojenost. Červená vlajka náš závod trochu degradovala, ale jsem rád, že Kevin vyvázl v pořádku a nebyl zraněn. Restart na tvrdé směsi, když někteří soupeři zvolili středně tvrdou, nakonec znamenal pouze ztrátu jedné pozice a nakonec jsem byl blízko tomu nejlepšímu scénáři.

Snažil jsem se znepříjemnit život Norrisovi a trochu s ním bojoval, ale pak jsem ho nechal jet. Soudil jsem, že když dostihne George, tak se k němu přiblížím i já. V posledním kole jsem byl těsně za ním, ale nevyšlo to. Ale i tak je boj s Mercedesem na samém konci závodu vzrušující. Celkově to byl dobrý víkend a máme důležité body. A pokračujeme dál.

Juki Cunoda, 12. místo
Gratuluji Danielovi k bodům. Rychlost byla podle očekávání dobrá, takže je škoda, že došlo k incidentu s Piastrim. Jsem spokojený se stintem na tvrdé směsi, na níž jsem jel osmýá. Ukázalo se, že auto je dobré, ale poté bylo obtížné držet se ostatních, když s pneumatikami začaly být problémy. Za kolizi se omlouvám, spadl jsem na konec startovního pole. Trať s pomalými zatáčkami našemu autu vyhovovala, takže doufám, že na podobně laděné Brazílii budeme mít podobný potenciál. Doufám, že i v ostatních závodech do konce sezóny budeme bojovat o TOP 10.

Jonathan Eddols, hlavní závodní inženýr
Pocity mám trochu smíšené. Počínaje Danielem, jenž předvedl naprosto úžasnou jízdu. Dobře nakládal s pneumatikami a provedl vše podle našich pokynů. Červená vlajka nebyla nijak ideální, protože už měl jenom použité sady pneumatik, ale bojoval až do konce. Dělal, co mohl, aby udržel vozy za sebou. Kdyby se jelo ještě jedno kolo, určitě by se dostal před Russella, trápícího se na středně tvrdých pneumatikách.

Juki měl situaci náročnější, startoval z chvostu, ale dařilo se mu postupovat vpřed. Při SC jsme zariskovali a nechali ho na trati, protože jsme očekávali přerušení závodu, což se stalo. Po penalizaci kvůli pohonné jednotce jsme měli dostatek nových pneumatik, takže byl v perfektní pozici a k restartu nastoupil na tvrdé směsi. Bohužel byl při útoku na Piastriho trochu nedočkavý, zvlášť když byl rychlejší. Do konce závodu by ho určitě zdolal, ale takhle se roztočil a propadl zpět. 

Pro tým je skvělé, že auto dobře funguje. Týmová práce byla po celý víkend velmi dobrá, takže body jsou milou odměnou. I když trochu hořkosladkou s ohledem na promarněnou příležitost. S dnešním výsledkem jsme se bodově vyrovnali Alfě Romeo a snižujeme odstup od Williamsu. Aktualizace fungují, takže vyhlížíme dopředu a chceme v následujících závodech ztrátu stáhnout.


Williams

Alex Albon, 9. místo
Byl to skvělý závod, samotného mě to překvapilo, protože naše závodní rychlost nebyla nijak dobrá. Trať byla příliš horká a bylo nutné se hodně starat o pneumatiky, ale to jsem čekal. Měl jsem dobrý start i restart, získal jsem několik pozic a také strategie byla dobrá, jen červená vlajka to všechno trochu pokazila, takže ji bylo před restartem nutné poopravit. Získal jsem nakonec zpět místa, o něž jsem předtím přišel, a myslím, že bez ohledu na kvalifikaci je moje umístění to nejlepší, čeho jsem dnes byl schopen dostáhnout, takže jsem šťastný.

Logan Sargeant, odstoupil, 16. místo
Předvedl jsem další hodně dobrý výkon, byl jsem dost rychlý a zvládl několik předjížděcích manévrů. Restart se mi nepovedl a stál mě místo v TOP 10. Pak jsem měl problémy technického rázu a ztratil jsem celé kolo, šlo o potíže s palivovým čerpadlem, nakonec jsem musel v samotném závěru odstoupit, protože jsem sice měl dost paliva, ale to se nedostalo do motoru. Udělal jsem s týmem vše, co bylo v našich silách, ale přes veškerou snahu je zklamáním, že jsem nakonec musel v předposledním kole zajet do boxů. I tak cítím spoustu pozitiv, která si odnáším, takže jsem sám se sebou spokojen. 

Dave Robson, vedoucí výkonu vozidel
Podle očekávání to byl fascinující, ale i náročný závod. Všechny vozy ho do jisté míry zvládaly, my byli schopni jet v solidním tempu a s dobrým přístupem k pneumatikám. Oba piloti vyvíjeli tlak na soupeře a plnili svědomitě strategii při dlouhých stintech. Bohužel jsme museli v předposledním kole stáhnout Loganův vůz - po většinu závodu jsme se potýkali s palivovým čerpadlem, ale v 71. kole už palivo potrubím vůbec neteklo, takže jsme ho raději odvolali, aby se pohonná jednotka nepoškodila. Byla to pro něj škoda, jel velice dobře a držel i nadějnou pozici. Dnes svůj výkon v Austinu potvrdil vynikající a útočnou jízdou.

Alex byl také výborný a vytěžil z vozu maximum. Zpětně bychom nejspíš zůstali na trati za SC a čekali na červenou vlajku, nicméně převládla vidina laciné zastávky v boxech a vydobýt si pozici před většinou našich soupeřů, bylo to příliš velké lákadlo, než abychom si ho nechali ujít. Naštěstí Alex předvedl výborný restart a ihned se dostal k bodovaným příčkám. Byl to zajímavý víkend, nečekali jsme, že tu budeme tak silní a chvílemi jsme překvapovali sami sebe. Po náročné kvalifikaci byl závod dobrý, tým skvěle spolupracoval a připravil oba vozy na špičkové úrovni. V boji o Pohár konstruktérů jsme eliminovali škody a obracíme už svou pozornost k Brazílii na závěrečný sprint sezóny.

Alpine

Esteban Ocon, 10. místo

Složitý mexický víkend skončil pozitivně s těžce vybojovaným umístěním v TOP 10. V rádiu po skončení jsem říkal "Nikdy se nevzdávej" a dnešek byl přesně o tomhle. Dobrá práce týmu, zvládnutý závod, kde se od počátku do konce pořád něco dělo. Neměl jsem dobrý start, ztratil několik míst a byl jsem dokonce poslední. Obtížná první polovina závodu nás nutila riskovat strategii a vyplatilo se - restart byl mega, v prvních zatáčkách jsem získal několik míst. Od té chvíle se mi závodilo dobře, dnes jsem maximalizoval potenciál vozu a mám zasloužený bod.

Pierre Gasly, 11. místo

Trochu těžké odpoledne, je vždy zklamáním, když přijdeme o body. Myslím, že jsem vydoloval z auta maximum, ale bohužel načasování SC a červené vlajky mě stálo umístění, protože po dobrém startu a slušném prvním stintu jsem bojoval minimálně o deváté místo. Jsem rád, že Kevin je v pořádku, protože jeho nehoda vypadala opravdu hrozně. Jsou věci, které je nutno zlepšit, protože je zřejmé, že dnes nám něco ve výkonnosti chybělo. Těším se na završení trojvíkendu v Brazílii, sprint nabízí více bodů; je to místo, odkud mám hezké vzpomínky na stupně vítězů před několika lety. Jsem připraven a cílím na mnohem lepší výkon.

Bruno Famin, dočasný šéf týmu

Náročný víkend, odjíždíme s bodem, což je patrně v souladu s tím, čeho jsme tu mohli dosáhnout. Ukázalo se několik klíčových oblastí, v nichž se musíme zlepšit - bylo evidentní, že obtížně bojujeme a předjíždíme soupeře. Z provozního hlediska to byl dobrý víkend a celý tým prokázal soudržnost a solidní práci ve všech oblastech. V příštím týdnu musíme zvládnout závěrečný sprint sezóny a naším cílem je výrazně zlepšit výkon obou vozů.


Haas

Nico Hülkenberg, 13. místo
Pneumatiky prostě odešly. Odjet 37 kol je dlouhá vzdálenost a na středně tvrdých pneumatikách nám to nevyšlo. Bohužel už jsem předtím použil tvrdou směs, protože jsme počítal se strategií jedné zastávky a pochopitelně jsme netušili, že přijde červená vlajka. Její načasování nebylo ideální a můj závod ovlivnilo - ale důležitější je, že je Kevin v pořádku. Byl jsem takový blok a ostatní asi dost otravoval, museli být frustrovaní, když tak dlouho civěli na mé zadní křídlo, ale mně to dělalo radost.

Kevin Magnussen, nehoda
Havárie nastala po selhání levého zadního zavěšení. Stalo se to na špatném místě a narazil jsem tvrdě do zdi, takže rána se přenesla na ruce a trochu mě bolely, ale je to v pořádku. Musíme prozkoumat, co se přesně stalo, protože to bylo náhlé. Předtím se mi jelo dobře, dlouho jsem byl uprostřed skupiny a přehřívaly se mi pneumatiky. Netuším, co nehodu způsobilo, jestli to nebylo něco z předchozí doby.

Günther Steiner, šéf týmu
U Kevina došlo k defektu závěsu, takže musíme zjistit, proč k němu došlo, ale zdá se, že to nějak souvisí s horkem - provedeme kontrolu. Byl to opět těžký den, ale nejsou tu jen negativa. Nico dlouho držel bodovanou pozici, ale kvůli červené vlajce, kterou jsme vlastně způsobili my, nedokázal v posledním stintu udržet pneumatiky při životě, jako jeho soupeři. Jeli jsme na nich skoro celou vzdálenost, ale »skoro« nestačí. Jinak se domnívám, že celý tým předvedl dobrý výkon a Nico jel fantasticky ve snaze udělat výsledek.


Alfa Romeo

Guanyu Zhou, 14. místo
Den plný zklamání - náš závod v podstatě zlikvidovala červená vlajka. Byl jsem jedním z prvních, kdo zastavil a přešel na tvrdé pneumatiky, při restartu jsem pak na použitých odjel nejvíc kol, všichni ostatní mělo buď nové středně tvrdé nebo nové bíle označené pneumatiky; tím pro mě hra skončila. Restart byl dobrý, ale pozici jsem nemohl udržet, rozdíl v přilnavosti byl příliš velký a po zbytek závodu jsem v autě seděl jak kachna. Je to škoda, protože po celý víkend jsme odváděli dobrou práci a odjíždět s prázdnou je skutečně velké zklamání.

Valtteri Bottas, 15. místo
Dnes to bylo těžké a štěstí nestálo na naší straně. SC vyjel jen jedno kolo poté, co jsem byl v boxech, takže jsem ztratil hodně pozic, protože všichni ostatní mohli měnit pneumatiky během červené vlajky. Restart byl zpočátku v pohodě, ale pak jsem se v dalších kolech zasekl v DRS vláčku a nakonec mě v závěru postihla kolize se Strollem. Je zklamáním, že odjíždíme bez bodů, zejména proto, že až do závodu jsme prožívali hodně dobrý víkend. Dnes to nebyl náš den, ale pořád máme tři závody na to, abychom se poprali o naši pozici v šampionátu, počínaje za týden v Brazílii. V minulosti se nám tam dost dařilo, takže doufám, že se konečně štěstí obrátí a vrátíme se do boje.

Alessandro Alunni Bravi, zástupce týmu
Závody jako ten dnešní se hodně obtížně posuzují, zejména s ohledem na dobrý kvalifikační výkon. Startovali jsme z dobrých pozic, ale v průběhu závodu jsme ztráceli půdu pod nohama a nakonec skončili mimo TOP 10. Valtteri měl po restartu navíc potíže s teplotou brzd, když se mu do levého zadního kanálku zasekla nějaká nečistota, což mu neumožnilo se řádně držet soupeřů před sebou.

valifikační tempo se zlepšilo, ale to závodní je oblastí, v níž musíme před dalšími závody pokročit, abychom mohli uspět v boji o náš cíl v této sezóně. Propadli jsme se na deváté místo a bodově nás dostihla AlphaTauri, ale naděje umírá poslední, rozhodující budou poslední tři závody a všichni na trati nebo v Hinwilu jsou odhodláni vydat ze sebe vše, abychom ještě v závěru poskočili vpřed dobyli pozici, o níž usilujeme.


Aston Martin

Lance Stroll, odstoupil po kolizi
Přes noc jsme udělali několik změn a vůz byl o něco lepší, ale pořád nebyla rychlost dostatečná, abychom mohli bojovat více vpředu. Musel jsem odstoupit po kontaktu s Valtterim při boji o třináctou příčku. Teď už se soustředíme na Brazílii a pokusíme se maximalizovat naše úsilí v posledním sprintu této sezóny. Všichni v týmu tvrdě pracují na jakémkoli zlepšení, to je asi vše, co lze nyní dělat.

Fernando Alonso, odstoupil
Byl to opravdu těžký závod a vlastně celý víkend. Vypadá to, že v 1. kole po kolizi zůstalo v zatáčce pár úlomků a ty poškodily můj vůz, protože jsem pocítil pokles výkonu. Během červené vlajky jsme se pokusili s tím něco udělat, ale po restartu se vše ještě zhoršilo, takže jsem nakonec závod vzdal. Zatím se trojitý závodní víkend pro nás nevyvíjí dobře, ale při potížích se naučíte víc než při samých úspěších. Zbývají ještě tři závody na hodně odlišných tratích, takže teď už se chystáme do Brazílie.

Mike Krack, šéf týmu
O tomto víkendu jsme vůbec nebyli konkurenceschopní a ani Lance, ani Fernando nedostali vůz, který by jim umožnil bojovat o body. Před závodem jsme na Strollově voze udělali nějaké změny, už v podstatě s vyhlídkou na příští ročník. Nikdo v týmu není s naší současnou formou spokojen, ale chceme i nadále pracovat na dalším zlepšení. Je férové říci, že vlastnosti okruhu nám dnes nehrály do karet a nepatřil k našim silným stránkám, ale chceme tvrdě pracovat, abychom byli na Interlagu  konkurenceschopnější.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 2 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy