Mladý pilot Mercedesu v samotném závěru zamířil pro měkké pneumatiky a v posledním kole na nich předvedl nejrychlejší čas - 1:38,788 min. O tři čtvrtě sekundy překonal maximum Maxe Verstappena (1:39,541) s tvrdší směsí a navíc z 37. kola, kdy všichni měli kvůli stavu paliva podstatně těžší vozy.
Sergio Pérez s druhým Red Bullem v této statistice na svého týmového kolegu ztratil jen 22 tisícin (1:39,563). Čtvrtá příčka náleží Ferrari zásluhou Charlese Leclerca (1:39,731), pátá Lewisovi Hamiltonovi (1:38,830), poté následuje propast a Esteban Ocon (1:41,243), jenž jezdil na rozdíl od Alonsa s novou podlahou - Španěl ji má dostat tento víkend v Mexiku.
Strategie
Závod nabídl vzrušující podívanou se spoustou zajímavých soubojů, 440 tisíc diváků mohlo být po víkendu velmi spokojeno. Týmy jely na dvě zastávky, jak se předpokládalo, jejich načasování ovlivnily dvě safety-car fáze, které pomohly snížit degradaci pneumatik, jež byla za teplého počasí nižší, než se čekalo.
S jedinou zastávkou si vystačil pouze Magnussen, třikrát se u mechaniků objevil Russell, to však bylo dáno úspěšným pokusem o zajetí nejrychlejšího kola.
Hamilton se v závěru pokusil podseknout Verstappena, což se mu i díky zpackané zastávce Red Bullu podařilo, pak jsme mohli sledovat zajímavý duel mezi jezdci na různých směsích pneumatik - Maxovi ta měkčí vydržela a Brita nakonec předjel. I předtím jsme mohli sledovat zajímavý souboj mezi Holanďanem a Leclercem nebo závěrečný tah Norrise, jenž v honbě za body zdolal i Alonsa.