Oba piloty od sebe dělilo jen 19 tisícin sekundy, Lewis Hamilton zaostával o dvě desetiny sekundy, ovšem jeho týmový kolega předvedl druhé nejrychlejší kolo až v samotném závěru závodu - o 10 kol později než Max.
Russell v rozhovorech před v zákulisí před výstupem na pódium nikterak nezastíral, že na to ke konci tlačil a sázel jedno kvalifikační kolo za druhým.
Čtvrtou příčku v této statistice obsadil Fernando Alonso s Alpine, za sebou nechal druhý Red Bull Sergia Péreze i oba vozy Ferrari Charlese Leclerca a Carlose Sainze. Osmé místo před oběma Aston Martiny uhájil Lando Norris.
Pneumatikové strategie
Verstappen do boxů zamířil celkem třikrát místo původně zamýšlených dvou zastávek, což bylo podobně jako u soupeřů ovlivněno výjezdem safety caru poté, co svůj monopost odstavil na cílové rovince Valtteri Bottas.
Mercedes u svých jezdců v závěru rozdělil strategie: Russellovi nasadil měkkou směs (C3), kdežto Hamiltona nechal ve vedení na středně-tvrdou (C2). Lewis však přicházel o pozice a strategii týmu nesl velmi nelibě, v rádiu si stěžoval na to, že mu pokazil závod. Kromě něj do boxů dnes z klasifikovaných zamířili dvakrát pouze vozy Alpine.