DISKUZE K ČLÁNKU Zuřivý vývoj paliv: Ferrari v Číně na rovinkách o 7 km/h rychlejší, rozdíly až 30 koní?

Usilovný vývoj probíhá nejen v oblasti pohonných jednotek a aerodynamiky nových vozů, ale také v oblasti paliva. Týmy v posledních závodech díky němu dosáhly významných pokroků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zuřivý vývoj paliv: Ferrari v Číně na rovinkách o 7 km/h rychlejší, rozdíly až 30 koní?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 24.05.2014 10:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000733 (Hlasovalo 13 lidí) 20.05.2014 15:09
Mercedes to má letos vychytané od A do Z 11»
» Prokop S. (Hlasovalo 10 lidí) 20.05.2014 16:48
a co teprv pseudodiabetický motor! »
» hixaxon (Hlasovali 4 lidé) 20.05.2014 17:30
Ne dokud tam jezdí Kimi. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Raider

85.70.74.XXX
Víceoktanové palivo je v motoru, který nemá odpovídající konstrukci tak trochu kontraproduktivní. Prostě hůř hoří...

Ale klidně si do svého žigulika tankuj dál stooktan... Ty si můžeš ty čtyři éčka na nádrž dovolit...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Paliva Pokud by jste občas četli....
[odkaz na stránku]

Kapor jako vždy mimo...

+ 13 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Hm to teda cumim jak puk. Jsem mel zato, ze vsichni maji stejnou stavu v motorech. Jak se dela potom kontrola paliva? Vzdyt vyrobci musi byt prece vzdy o krok vpredu pred kontrolou, neco jako dopingove zkousky, nebo ne? Nebo jsou testy paliva tak kvalitni a zjisti vsechno, nebo se pouze stanovi "oktanove cislo" a jestli prekracuje dany predpis, ci nikoli a je uplne jedno, co v tom benzinu vlastne je za latky?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Kimi je kamarát,... ...a ak bude mať ten správny motor, bude môcť jazdiť aj na koskenkorva vodku ! 01

+ 8 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Máš pravdu,.. ...nechýbajú mi na hlave vlasy ako Marmorínimu a ani v hlave rozum. Chlapec sphodlnel a to je jeho problém. Človek musí byť ako Lewis, stále nespokojný, len tak môže stále napredovať a zistiť vlastne, že to stále ide, len treba chcieť. A čo na to treba? Nikdy nesmieš zastať. vždy sa musíš inšpirovať a nájsť tú správnu cestu. 01

+ 5 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

89.177.88.XXX
Ne dokud tam jezdí Kimi.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
V tých je ukrytá budúcnosť,... ...a tie existujú nielen zážehové, ale aj vznetové, nakoľko z vyšším využitím paliva a nižšou spotrebou, klesá aj množstvo emisií v atmosfére a využitie mechanickej práce na úkor tepelným stratám z paliva, naopak rastie, čo je veľmi pozitívne a preto je to budúcnosť, ...
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 4 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kimi

94.113.188.XXX
Nj Kapore, my jsme zapoměli, že jsi větší kapacita a guru než Adrian Newey. 20 To bys mohl z fleku nastoupit do Ferrari, když jsou v takové sračce... 18

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.97.XXX
a co teprv pseudodiabetický motor!

+ 10 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nie,... ...ani ty. Som úplne in ! 11 18

+ 6 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Těžko říct něco, co bys nevěděl, ale snad tě Newey neurazil.

+ 19 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

JaroB

88.212.40.XXX
Mclaren No myslím si, že ešte aj to aké palivo používa Mclaren má svoju príčinu prečo nestíha ani na FI ani na Williams...neveril by som, že až taký ale niečo na tom bude. 14

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nič nového nám Adrian nepovedal,... ...lebo podobne je to aj u benzínov pre osobné automobily, lebo tie, ktoré používajú vysoko oktanové palivo, motor pracuje nielen z vyššími tlakmi, ale aj teplotami, bez možnosti samovznietenia, pričom ak má to vysoko oktanové palivo tendenciu rýhlejšie a intenzívnejšie horieť, za vyššieho tlaku, spotrebuje sa ho omnoho menej z vyššou efektivitou, čo je každému jasné, preto kvalitnejšie palivo, je čoraz viac žiadané a je záruka nielen vyššieho výkonu nielen u závodných turbomotorov, ale aj u osobných aut. 01 Je nám to Adrian úplne jasné, lebo nie sme žiadne padavky. 11 18

+ 9 / − 23

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000733

uzivatel000733

194.228.198.XXX
Mercedes to má letos vychytané od A do Z 11 01

+ 13 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama