DISKUZE K ČLÁNKU "Brzy budeme moci vyhrát vlastní silou," chválí Marko Red Bull i Renault. O kolik zrychlili?

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se vrací k událostem z Baku a hodnotí letošní vývoj Red Bullu po osmi závodech. V nich podle něj zrychlili už o sekundu, pokrok pozoruje také na straně Renaultu, který jim dodává motory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Brzy budeme moci vyhrát vlastní silou," chválí Marko Red Bull i Renault. O kolik zrychlili?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 05.07.2017 10:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 28.06.2017 18:21
Jo, věnují spoustu času a peněz, aby jedno auto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
To, že je o technice nevylučuje, že srovnává své piloty s piloty konkurence. A myslím, že jak VB tak KR nepřišli díky TR ani o bod. Srovnat jejich časy na kolo s konkurencí je naprosto minimální problém, zvládne to i 5-ti leté dítě. I ono je schopné nepočítat kolize nebo tech. problémy. 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale Miku. Celý rozhovor je o technice, nikoliv o pilotech. A i Marko moc dobře ví, že do výkonnosti pilotů promlouvají i vedlejší vlivy ( tech. problémy, kolize a týmová režie). Tvrdím, že jak Kimi, tak Valteri mohli brát více bodů, nebýt TR, či technických problémů. A pak mi je záhadou s kým se chce Marko rovnat?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Nikde nespecifikoval, jestli myslí jen techniku nebo prostě vozy Kimiho a Valteriho (včetně pilotů). Evidentně všem došlo, že myslel to druhé. Tipnu si, že ani samotného Marka nenapadlo, že by si to mohl vyložit tak, že zná rozdílnou výkonnost samotných konkurečních monopostů. To napadlo pouze tebe. Proč? Protože je to jasná blbost. Kdyby to tak myslel, jistě by se do konkurence rád opřel. Dělá to rád vždy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ach ta tvoje logika. Marko mluvil o výkonnosti jejich auta. A srovnával to s výkonnosti aut Mercedesu a Ferrari.
Pokud tedy jejich auto (které podle tebe myslel, to Verstappenovo, nebo Ricciho?), je výkonnostně na úrovni druhých vozů Ferrari a Mercedesu, pak náležitě, musí být ve výkonnosti aut Ferrari a Merglu rozdíl, který Marko předpokládá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Ale Marko žádnou konspiraci neřekl. Všem je naprosto jasné, co myslel druhými vozy. Konspiraci v tom hledáš ty. A nebo ne? Já už ani nevím. Nejdřív tu spekluješ, že mají rozdílné vozy, pak popřeš, že si to myslíš, pak zase spekuluješ nad rozdílnými motory. Kdo se v tom má vyznat. Vlastně nakonec neřekneš přímo, jestli tedy někdo dává úmyslně někomu slabší techniku, nebo ne.
Marko nic takového neřekl, a "idolu" se můžu jen usmát. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Co ti podsouvám? TR bez vědomí pilota je snad vůči němu podvod ne? Ale prosím, pokud tě to uráží, nahraď si slovo podvod slovem TR.
Ne zase čteš mezi řádky něco, co tam není. Jako vždy. Psal jsem, že Ferrari nejspíš pojede na Vettela, mělo by jet na Vettela, ale v žádném případě že na něj jelo. Zatím se nestalo nic, čím Vettela zvýhodnili. Jistě, mohli Vettela opdržet v boxech, neb ho nelogicky povolat hned po Kimim. To by byla TR ve prospěch Kimiho. To co udělali oni bylo, že nechali oba si to rozdat na trati. Kimi dostal rychlejší gumy a v žádném provozu nebyl (dle časů). Vše bylo pouze v jeho moci a jeho schopnostech. To, že nejezdil rychlejší časy před pitstopem, ani po něm, byl jeho problém. Evidentně obojí šlo, jak ukázal Vettel. Ukaž mi prosím jediného člověk z paddocku, který v tom TR viděl taky. Já nic takového nečetl.
2010: Webbera zvolili logiky. udělat to obráceně, Alonso by se stejně držel Webbera. Jak Ferrari tenkrát řeklo, Mark byl pro ně větší hrozba a evidentně nikdo nečekal, ža Alonso Petrova nedá. Nebyl jediný důvod, proč by měli kopírovat Vettela a nechat Webbera být. Takže kdyby zvlil RB opačné pořadí, titul by mělo Ferrari a Alonso. To není žádná podpora jednoho pilota a obětování druhého. je to čistá logika. Webber měl titul ve vlastních rukou a nikdo jiný ho o něj nepřipravil. Nikdo ho nenutil bourat v Korei z prvního místa (měl by titul), nikdo ho nenutil podělat v Abu Dhabi kvaldu (měl by titul).
2013: Dokolečka to samé. Opět jsi jediný, kdo takovou šílenou a nelogickou konstrukci obhajuje. Všem ostatním došlo, proč povolali prvního Marka, proč to podělal Vettel.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

46.135.8.XXX
O čem se bavíme? No přeci o konspiracích dr.Marka. A o tom, že mně každičkou moji úvahu, která nepapouškuje oficiální názor vyčítáš, jako konspiraci a když se bezostyšně dopouští konspirace tvůj idol, tak se ještě snažíš z téhož obviňovat mne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

46.135.8.XXX
Co mi tady zase podsouváš? V Monaku jsem neviděl podvod. Viděl jsem v tom TR. Jenom tvrdím, že u Ferrari jedou na Vettela. Což ty mezi řádky také přiznáváš, ale jakmile to napíšu přímo, okamžitě máš potřebu mi to vyvracet. A jasně, že to bylo z hlediska týmu logické. Však jsem to psal už dříve, že Kimi bude za Sebem.
Pokud tým zařídí, lepší "podmínky" jednomu pilotovi na úkor druhého, je to podle mne TR. Schumacher takto vyhrál spousty GP. Tvrdím, že kdyby byl v Monaku Seb před Kimim, tak by u Ferrari také uměli provést pitstop tak, aby pořadí zůstalo neměnné. A mohl by Kimi zajet v době, kdy je Vettel v boxech, klidně i rekord okruhu. Nebylo by mu to nic platné, když by musel hned následující kolo do boxů. A nebyl jsem jediný s Icewoman, kdo se nad tím pozastavil. Našli se i odborníci z řad paddocku.
AD 2010, tam měl RBR výhodu dvou pilotů bojujících o titul proti Alonsovi. A zvolili si Webbera, jako návnadu, kterou Ferrari Alonsem pokrývali a Vettel si dojel v klidu pro titul. Opět, kdyby předhodili Seba, stane se mistrem světa Mark. O tom jsem přesvědčen. Malajsii 2013 už nebudu rozebírat. Šablona zastávek pro udržení vedoucího pilota na prvním místě je jasná i prvňáčkům, akorát tobě ne. Pro mne je to ztráta času vysvětlovat ti, že v dobách citelné degradace gum, zajíždí první k pitstopu ten lépe postavený, protože je to výhodné a může si najet ještě náskok na soupeře. Tým RBR tam podsekl vwdoucího Webbera, když povolal k pitu prvního Vettela a umožnil mu smáznout náskok svého kolegy. Divadlo po závodě, byla jen fraška.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Ale ano, oni občas lžou. Proto jim nevěřím vše (třeba jak to, že měli SV a MW stejné podmínky). Zvlášť lidé jako Marko nebo Horner jsou doslova placení, aby jednali v zájmu týmu. A to včetně toho, že občas něco přibarví, nebo vynechají, aby jejich tým vypadal líp. Co tobě nedochází je fakt, že to dělají všichni šéfové týmů. Nejen u RB a nejen u Ferrari, když k nim přijde Vettel.
O čem se bavím já, jsou vyjádření nezávislých lidí z F1. Pokud se vyjádří o Monaku spousta lidí z paddocku, že to byl logický krok, přímá konkurence se vyjádří, že to byl logický krok, časy na kolo ukazují, že to byl logický krok, pak je důvod si myslet, že to byl logický krok. A názor mi nezmění to, že Odin s Icewomen za tím vidí podvod. A úplně stejné to bylo o Abu Dhabi 2010, Malajsii 2013 atd.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Tak jestli na o tom nemáš konspirační teorie, o čem se tu vlastně bavíme? Nemyslím jen dnes, ale v mnoha diskusích. A proč tedy ta část o motorech? Tak dostávají úmyslně dvojky slabší techniku nebo ne? Pokud ano, jak tým pozná, který motor je horší? To je ničí na motorové brzdě, aby zjistili, který má o 1k víc a který míň.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
A dokážeš uznat, že lidé s většími znalostmi záměrně neříkají pravdu, tedy lžou? Pokud ano, proč jsi mne napadal, když jsem o lidech z RBR tvrdil, že lžou?
Já totiž za lež považuji nepravdivé tvrzení od fundovaného člověka. Nikdy bych si netroufl napsat o komkoliv z diskutérů, vyjadřujících se k problémům v F1, že lže. Pokud jeho tvrzení není pravda, tak se podle mne jenom zmýlil. Právě proto, že neměl dost relevantních informací. Ale lidé, kteří tyto informace mají, a přesto je interpretují nepravdivě, jsou u mne lháři.
To jen, až se ,zase budeš pohoršovat nad mými postoji vůči lidem, jako je právě Marko.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Stále se vztekáš, že nečtu, co jsi napsal. Přečti si tedy ještě jednou co jsem napsal já a zkus to pochopit.
Nikde nepíšu, že dvojky dostávají pomalejší auta. Jenom se nad tímto tvrzením podivuji a ptám se, zda jde o konspiraci dr.Marka.
I když je jasné, že ani dva stejné motory nejsou zcela stejné. A jeden je "lepší" a druhý "horší". Třebas jenom v detailech. Už za dob Senny a Prosta u McLarenu se tito dva přeli i o motory. Tak to prostě je, což ty neuznáváš. Bohužel...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Ten postoj jsem zastával mnohokrát v našich diskusích. Jestli to tak není, dokaž ty mně. Je to tedy jasný příklad toho, že jsem, cituji: "jsi nechtěl uznat jediný nesmysl".
A ano, pořád věřím víc lidem z F1, než zdejším diskutérům a tobě zvlášť. Pro mne logický postoj věřit více lidem, kteří se v tom pohybují a mají tedy o tom mnohem větší znalosti, než nepodloženým konspiračním teoriím. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
To jsi mi řekl "novinku". Jen nechápu, kde jsi přišel na to, že dávají pilotům 2 různě rychlá auta, když vlastně před závodem nemají nejmenší tušení, jestli nebudou nutně potřebovat, aby ten (podle tebě záměrně zpomalený) druhý pilot byl co nejrychlejší. Ono totiž nezáleží jen, kolik získá bodů Vettel , ale i kolik získá konkurent Vettela (Hamilton). Takže dát Kimimu záměrně pomalé auto by udělal jen naprostý idiot.
To je "malinkatý" detail, který ti v tom falíruje. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak to mi ukaž kde jsi to tehdá přiznával? Já si pamatuji jen tvoji větu, "že se ti to nelíbilo (poskytnutí Webberova křídla Vettelovi)."
A následně jsi napsal, že raději věříš Markovi a lidem z prostředí F1, než diskutujícím.
Tudíž pro mne jasná definice tvého postoje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Co tu píšeš zase za pitomosti? Snad jde o výkonnost aut? S lepším autem i horší pilot zajede lepší časy, než lepší pilot s horším autem.
A výkonnost aut záleží na kvalitě pohonné jednotky, šasi, vyvážení a nastavení. Až tohle pochopíš, tak můžeme diskutovat dál. Piloti ovlivňují výsledky max. z 5%.
Na porovnávání výkonnosti mají týmy jiné metody.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
To křídlo byla TR. Navzdory prohlášení Marka, jsem to přiznával. Tedy jsem s ním tehdy nesouhlasil. To znamená, že lžeš.
To, že ta TR tehdy nijak MW neublížila na tom nic nemění a ano, byl to pro mne argument, že v roce 2010 nebyl Mark reálně TR poškozen. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Nepřiznával jsi nic.Naopak.
Jediný "ústupek", který jsi napsal při popírání TR u RBR, bylo, že ...se ti nelíbilo, když Vettel dostal Webberovo křídlo..." a to jenom proto, že se ti taková prasárna těžko obhajovala. Naštěstí pro tebe, Webber tehdá vyhrál i se starým křídlem, a tak jsi se chytil tohoto faktu a opreuješ s tím, že mu to neublížilo, tudíž TR opět nebyla. Ještě s Nasirem jsme ti uváděli spousty indicií a příkladů, které jsi bagatelizoval a popíral. Tak laskavě nekecej nesmysly.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Jasně. Mají špionáž takovou, že si půjčí auto konkurence a se stejným pilotem zjistí, o kolík je jejich pomalejší. To bude trvat dýl jak 6 let. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Zase lžeš. 02 Viz diskuse o TR RB. Už v té době jsem ji přiznával, jen jsem ji odmítal vidět ve všem jako ty.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama