DISKUZE K ČLÁNKU "Brzy budeme moci vyhrát vlastní silou," chválí Marko Red Bull i Renault. O kolik zrychlili?

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se vrací k událostem z Baku a hodnotí letošní vývoj Red Bullu po osmi závodech. V nich podle něj zrychlili už o sekundu, pokrok pozoruje také na straně Renaultu, který jim dodává motory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Brzy budeme moci vyhrát vlastní silou," chválí Marko Red Bull i Renault. O kolik zrychlili?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 05.07.2017 10:07 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Jak mám rozumět této odpovědi?
    "Kolik vám toho ještě schází na Mercedes a Ferrari?
    HM: Už jsme na úrovni vozu č. 2. Na Hamiltona a Vettela nám v normálním módu schází tři až čtyři desetiny."

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    Doufám, že Marko nechce tvrdit, že auta Bottase a Raikkonena jsou trochu slabší, než Hamiltona a Vettela !?
    Je to konspirace? A nebo Marko ví více? Každopádně je jasné, že týmy své soupeře sledují a mají o jejich síle přehled... a pak se tu dohadujme o týmových režijích. 13

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Jo, věnují spoustu času a peněz, aby jedno auto udělali pomalejší, protože dopředu vědí, jak bude závod probíhat, a že rozhodně nebudou potřebovat obrat svými dvojkami o body jedničku konkurence.
      A aby toho nebylo málo, tak se občas spletou a namalují číslo jedničky na vůz dvojky. Třeba u Ferrari si to spletli v Monacu a Baku a protože si to uvědomili po kvalifikaci, tak je do závodu přelakovali správně. 11
      Kospirace jsou fajn. Tedy pokud mají aspoń špetku logiky. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Tak jsi mi to vysvětlil, ale nevidím v tom žádnou souvislost s tvrzením tvého oblíbence a mentora dr. Marka.
        Asi jsem trochu pomaleji chápající. Tak prosím trochu jednodužšeji, abych to pochopil. Marko tvrdí, že jsou na úrovni dvojek. Jakých dvojek? Když mluví o Mercedesu a Ferrari.
        Já to nějak nepochopil. Tak mi vysvětli Markovu nelogickou konspiraci. Kdo jiný, když ne ty?! Když jsem se jen slůvkem otřel o RedBullíčky a Marka, okamžitě jsi přispěchal na jejich obhajobu. Tak obhajuj. 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Tak vzhledem k tomu, jaké bláboly už doktor Marko dokázal za těch pár let co ho poslouchám vyslovit, bych zrovna v tomto prohlášení rozumnou myšlenku nehledal. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Tohle nepiš. Pro mnohé zdejší bezduché a fanatické diskutéry je Marko guru F1 a na slova jako "bláboly, či lži" ve spojení s ním, jsou hákliví. Já jsem se výše, jen zeptal, a hned mi přilítly od těchto lidí mínusy. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Já nevím, já to pochopil celkem dobře. U Mercedesu i Ferrari mají jednoho rychlejšího a jednoho pomalejšího pilota. A blíž (podle Marka 0,3-0,4s) jsou k těm pomalejším.
          Není na tom nic záhadného, ani konspiračního. Ale je fakt, že těm konspiracím nevěnuju zase tolik pozornosti. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          A nějaké můžeš jmenovat? Já tady nezaznamenal nikoho, pro koho by byl Marko guru a kdo by tu tvrdil, že nikdy nelhal nebo neplácal nesmysly. Asi mi opět něco uniklo. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            To je přesně ono. Celý rozhovor se točí okolo techniky, poruch, výkonnosti motoru a šasi. Ty z toho ale vydedukuješ, že jde o výkonnost pilotů. 02

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              Výkonnost vozu=výkonnost techniky+výkonnost pilota.
              Ztrácí podle něj na Bottase a Kimiho 0,3-0,4s. Vidět za tím tvrzení, že mají oba pomalejší techniku dokážeš snad jedině ty. Každému jinému asi docvaklo, že IKDYBY tomu tak bylo, Marko by nemohl mít nejmenší tušení, jaký je mezi vozy konkurence rozdíl. 02

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Ale má tušení a dost podrobné. Tak jako i ostatní týmy mají tušení o výkonnosti soupeřů (myšleno jejich techniky).Bohužel ty tu píšeš vždycky jen to, co se ti hodí do krámu. To ti zase budu šest let dokazovat, že špionáž mezi týmy je na vrcholné úrovni a že se navzájem velmi pdrobně sledují? Tak, jako jsem ti šest let musel dokazovat, že Marko plácá nesmysly? Než jsi to pochopil a snad i uznal? Tedy opět pouze v případech, kdy se ti to hodí do krámu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Například ty. Ještě před šesti lety jsi nechtěl uznat jediný nesmysl, který Marko plácl. A vždy jsi mi oponoval, že věříš lidem z prosředí F1 a ne nějakým diskutérům.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              Zase lžeš. 02 Viz diskuse o TR RB. Už v té době jsem ji přiznával, jen jsem ji odmítal vidět ve všem jako ty.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.128.XXX
                Jasně. Mají špionáž takovou, že si půjčí auto konkurence a se stejným pilotem zjistí, o kolík je jejich pomalejší. To bude trvat dýl jak 6 let. 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Nepřiznával jsi nic.Naopak.
                Jediný "ústupek", který jsi napsal při popírání TR u RBR, bylo, že ...se ti nelíbilo, když Vettel dostal Webberovo křídlo..." a to jenom proto, že se ti taková prasárna těžko obhajovala. Naštěstí pro tebe, Webber tehdá vyhrál i se starým křídlem, a tak jsi se chytil tohoto faktu a opreuješ s tím, že mu to neublížilo, tudíž TR opět nebyla. Ještě s Nasirem jsme ti uváděli spousty indicií a příkladů, které jsi bagatelizoval a popíral. Tak laskavě nekecej nesmysly.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  To křídlo byla TR. Navzdory prohlášení Marka, jsem to přiznával. Tedy jsem s ním tehdy nesouhlasil. To znamená, že lžeš.
                  To, že ta TR tehdy nijak MW neublížila na tom nic nemění a ano, byl to pro mne argument, že v roce 2010 nebyl Mark reálně TR poškozen. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Co tu píšeš zase za pitomosti? Snad jde o výkonnost aut? S lepším autem i horší pilot zajede lepší časy, než lepší pilot s horším autem.
                    A výkonnost aut záleží na kvalitě pohonné jednotky, šasi, vyvážení a nastavení. Až tohle pochopíš, tak můžeme diskutovat dál. Piloti ovlivňují výsledky max. z 5%.
                    Na porovnávání výkonnosti mají týmy jiné metody.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Tak to mi ukaž kde jsi to tehdá přiznával? Já si pamatuji jen tvoji větu, "že se ti to nelíbilo (poskytnutí Webberova křídla Vettelovi)."
                    A následně jsi napsal, že raději věříš Markovi a lidem z prostředí F1, než diskutujícím.
                    Tudíž pro mne jasná definice tvého postoje.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      To jsi mi řekl "novinku". Jen nechápu, kde jsi přišel na to, že dávají pilotům 2 různě rychlá auta, když vlastně před závodem nemají nejmenší tušení, jestli nebudou nutně potřebovat, aby ten (podle tebě záměrně zpomalený) druhý pilot byl co nejrychlejší. Ono totiž nezáleží jen, kolik získá bodů Vettel , ale i kolik získá konkurent Vettela (Hamilton). Takže dát Kimimu záměrně pomalé auto by udělal jen naprostý idiot.
                      To je "malinkatý" detail, který ti v tom falíruje. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      Ten postoj jsem zastával mnohokrát v našich diskusích. Jestli to tak není, dokaž ty mně. Je to tedy jasný příklad toho, že jsem, cituji: "jsi nechtěl uznat jediný nesmysl".
                      A ano, pořád věřím víc lidem z F1, než zdejším diskutérům a tobě zvlášť. Pro mne logický postoj věřit více lidem, kteří se v tom pohybují a mají tedy o tom mnohem větší znalosti, než nepodloženým konspiračním teoriím. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Stále se vztekáš, že nečtu, co jsi napsal. Přečti si tedy ještě jednou co jsem napsal já a zkus to pochopit.
                        Nikde nepíšu, že dvojky dostávají pomalejší auta. Jenom se nad tímto tvrzením podivuji a ptám se, zda jde o konspiraci dr.Marka.
                        I když je jasné, že ani dva stejné motory nejsou zcela stejné. A jeden je "lepší" a druhý "horší". Třebas jenom v detailech. Už za dob Senny a Prosta u McLarenu se tito dva přeli i o motory. Tak to prostě je, což ty neuznáváš. Bohužel...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        A dokážeš uznat, že lidé s většími znalostmi záměrně neříkají pravdu, tedy lžou? Pokud ano, proč jsi mne napadal, když jsem o lidech z RBR tvrdil, že lžou?
                        Já totiž za lež považuji nepravdivé tvrzení od fundovaného člověka. Nikdy bych si netroufl napsat o komkoliv z diskutérů, vyjadřujících se k problémům v F1, že lže. Pokud jeho tvrzení není pravda, tak se podle mne jenom zmýlil. Právě proto, že neměl dost relevantních informací. Ale lidé, kteří tyto informace mají, a přesto je interpretují nepravdivě, jsou u mne lháři.
                        To jen, až se ,zase budeš pohoršovat nad mými postoji vůči lidem, jako je právě Marko.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Tak jestli na o tom nemáš konspirační teorie, o čem se tu vlastně bavíme? Nemyslím jen dnes, ale v mnoha diskusích. A proč tedy ta část o motorech? Tak dostávají úmyslně dvojky slabší techniku nebo ne? Pokud ano, jak tým pozná, který motor je horší? To je ničí na motorové brzdě, aby zjistili, který má o 1k víc a který míň.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Ale ano, oni občas lžou. Proto jim nevěřím vše (třeba jak to, že měli SV a MW stejné podmínky). Zvlášť lidé jako Marko nebo Horner jsou doslova placení, aby jednali v zájmu týmu. A to včetně toho, že občas něco přibarví, nebo vynechají, aby jejich tým vypadal líp. Co tobě nedochází je fakt, že to dělají všichni šéfové týmů. Nejen u RB a nejen u Ferrari, když k nim přijde Vettel.
                          O čem se bavím já, jsou vyjádření nezávislých lidí z F1. Pokud se vyjádří o Monaku spousta lidí z paddocku, že to byl logický krok, přímá konkurence se vyjádří, že to byl logický krok, časy na kolo ukazují, že to byl logický krok, pak je důvod si myslet, že to byl logický krok. A názor mi nezmění to, že Odin s Icewomen za tím vidí podvod. A úplně stejné to bylo o Abu Dhabi 2010, Malajsii 2013 atd.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            46.135.8.XXX
                            Co mi tady zase podsouváš? V Monaku jsem neviděl podvod. Viděl jsem v tom TR. Jenom tvrdím, že u Ferrari jedou na Vettela. Což ty mezi řádky také přiznáváš, ale jakmile to napíšu přímo, okamžitě máš potřebu mi to vyvracet. A jasně, že to bylo z hlediska týmu logické. Však jsem to psal už dříve, že Kimi bude za Sebem.
                            Pokud tým zařídí, lepší "podmínky" jednomu pilotovi na úkor druhého, je to podle mne TR. Schumacher takto vyhrál spousty GP. Tvrdím, že kdyby byl v Monaku Seb před Kimim, tak by u Ferrari také uměli provést pitstop tak, aby pořadí zůstalo neměnné. A mohl by Kimi zajet v době, kdy je Vettel v boxech, klidně i rekord okruhu. Nebylo by mu to nic platné, když by musel hned následující kolo do boxů. A nebyl jsem jediný s Icewoman, kdo se nad tím pozastavil. Našli se i odborníci z řad paddocku.
                            AD 2010, tam měl RBR výhodu dvou pilotů bojujících o titul proti Alonsovi. A zvolili si Webbera, jako návnadu, kterou Ferrari Alonsem pokrývali a Vettel si dojel v klidu pro titul. Opět, kdyby předhodili Seba, stane se mistrem světa Mark. O tom jsem přesvědčen. Malajsii 2013 už nebudu rozebírat. Šablona zastávek pro udržení vedoucího pilota na prvním místě je jasná i prvňáčkům, akorát tobě ne. Pro mne je to ztráta času vysvětlovat ti, že v dobách citelné degradace gum, zajíždí první k pitstopu ten lépe postavený, protože je to výhodné a může si najet ještě náskok na soupeře. Tým RBR tam podsekl vwdoucího Webbera, když povolal k pitu prvního Vettela a umožnil mu smáznout náskok svého kolegy. Divadlo po závodě, byla jen fraška.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            46.135.8.XXX
                            O čem se bavíme? No přeci o konspiracích dr.Marka. A o tom, že mně každičkou moji úvahu, která nepapouškuje oficiální názor vyčítáš, jako konspiraci a když se bezostyšně dopouští konspirace tvůj idol, tak se ještě snažíš z téhož obviňovat mne.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.128.XXX
                              Co ti podsouvám? TR bez vědomí pilota je snad vůči němu podvod ne? Ale prosím, pokud tě to uráží, nahraď si slovo podvod slovem TR.
                              Ne zase čteš mezi řádky něco, co tam není. Jako vždy. Psal jsem, že Ferrari nejspíš pojede na Vettela, mělo by jet na Vettela, ale v žádném případě že na něj jelo. Zatím se nestalo nic, čím Vettela zvýhodnili. Jistě, mohli Vettela opdržet v boxech, neb ho nelogicky povolat hned po Kimim. To by byla TR ve prospěch Kimiho. To co udělali oni bylo, že nechali oba si to rozdat na trati. Kimi dostal rychlejší gumy a v žádném provozu nebyl (dle časů). Vše bylo pouze v jeho moci a jeho schopnostech. To, že nejezdil rychlejší časy před pitstopem, ani po něm, byl jeho problém. Evidentně obojí šlo, jak ukázal Vettel. Ukaž mi prosím jediného člověk z paddocku, který v tom TR viděl taky. Já nic takového nečetl.
                              2010: Webbera zvolili logiky. udělat to obráceně, Alonso by se stejně držel Webbera. Jak Ferrari tenkrát řeklo, Mark byl pro ně větší hrozba a evidentně nikdo nečekal, ža Alonso Petrova nedá. Nebyl jediný důvod, proč by měli kopírovat Vettela a nechat Webbera být. Takže kdyby zvlil RB opačné pořadí, titul by mělo Ferrari a Alonso. To není žádná podpora jednoho pilota a obětování druhého. je to čistá logika. Webber měl titul ve vlastních rukou a nikdo jiný ho o něj nepřipravil. Nikdo ho nenutil bourat v Korei z prvního místa (měl by titul), nikdo ho nenutil podělat v Abu Dhabi kvaldu (měl by titul).
                              2013: Dokolečka to samé. Opět jsi jediný, kdo takovou šílenou a nelogickou konstrukci obhajuje. Všem ostatním došlo, proč povolali prvního Marka, proč to podělal Vettel.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.128.XXX
                              Ale Marko žádnou konspiraci neřekl. Všem je naprosto jasné, co myslel druhými vozy. Konspiraci v tom hledáš ty. A nebo ne? Já už ani nevím. Nejdřív tu spekluješ, že mají rozdílné vozy, pak popřeš, že si to myslíš, pak zase spekuluješ nad rozdílnými motory. Kdo se v tom má vyznat. Vlastně nakonec neřekneš přímo, jestli tedy někdo dává úmyslně někomu slabší techniku, nebo ne.
                              Marko nic takového neřekl, a "idolu" se můžu jen usmát. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.103.XXX
                                Ach ta tvoje logika. Marko mluvil o výkonnosti jejich auta. A srovnával to s výkonnosti aut Mercedesu a Ferrari.
                                Pokud tedy jejich auto (které podle tebe myslel, to Verstappenovo, nebo Ricciho?), je výkonnostně na úrovni druhých vozů Ferrari a Mercedesu, pak náležitě, musí být ve výkonnosti aut Ferrari a Merglu rozdíl, který Marko předpokládá.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.128.XXX
                                  Nikde nespecifikoval, jestli myslí jen techniku nebo prostě vozy Kimiho a Valteriho (včetně pilotů). Evidentně všem došlo, že myslel to druhé. Tipnu si, že ani samotného Marka nenapadlo, že by si to mohl vyložit tak, že zná rozdílnou výkonnost samotných konkurečních monopostů. To napadlo pouze tebe. Proč? Protože je to jasná blbost. Kdyby to tak myslel, jistě by se do konkurence rád opřel. Dělá to rád vždy.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.103.XXX
                                    Ale Miku. Celý rozhovor je o technice, nikoliv o pilotech. A i Marko moc dobře ví, že do výkonnosti pilotů promlouvají i vedlejší vlivy ( tech. problémy, kolize a týmová režie). Tvrdím, že jak Kimi, tak Valteri mohli brát více bodů, nebýt TR, či technických problémů. A pak mi je záhadou s kým se chce Marko rovnat?

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.128.XXX
                                      To, že je o technice nevylučuje, že srovnává své piloty s piloty konkurence. A myslím, že jak VB tak KR nepřišli díky TR ani o bod. Srovnat jejich časy na kolo s konkurencí je naprosto minimální problém, zvládne to i 5-ti leté dítě. I ono je schopné nepočítat kolize nebo tech. problémy. 20

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama