DISKUZE K ČLÁNKU Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po závodu v Bahrajnu rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 ztrátu Red Bullu, stahování náskoku nejlepších a nastiňuje, kdy se dočkáme dalších pokroků na straně šasi a pohonné jednotky Renaultu, jenž je částečně zodpovědný za jejich manko. Důrazně také požaduje zjednodušení motorů a vstup nezávislého dodavatele, jinak by podle něj mohl rakouský tým vrcholnou disciplínu motorsportu opustit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 24.04.2017 08:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 20.04.2017 12:05
Nashledanou. »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2017 16:12
Vidíš, kdybys se mnou nesouhlasil, nedostal bys… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2017 12:49
Presne, oni nechteji nezavisleho dodavatele nebo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Marko píše, že na začátku sezóny ztráceli 1.8 sec a nyní už jen polovinu. Vzhledem k tomu, že žádné zásadní změny v motoru Renault nebyly avizovány, jak je pak možné, že i bez nějakého zásadního update motoru udělali náhle takový progres? Asi to s tím deficitem Renaultu nebylo tak horké jak původně tvrdili 03.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
nejhorší nebyl. byl sice mírně méně výkonný, než některá konkurence, ale měl zase jiné výhody - ovladatelnost, výborné možnosti mapování, hmotnost.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jakože jsem když jsem napsal, že bez RB by nebyla F1 atraktivnější, tak jsem tím myslel v dobách, kdy RB nejezdil??? Tobě to dává smysl???
Asi celkem logicky jsem myslel období, kdy RB jezdil ne?
A v současné době její straktivitu snižuje čím? Že nejsou na špici jen 2 týmy??? No to je fakt peklo. 20

Uznám svůj omyl, když ho udělám. A já ho udělal?
1. Neřekl jsem, že nějakou poruchu mít nemohl, jen že nebyla velká, když to na jeho zrychlení nebylo nijak poznat. Chápu, pro tvé černobílé vidění je to totéž, vnímavější jedinci si všimnou rozdílu.
2. Jeho porucha turba nějak souvisela s výkonem v předešlém závodě??? Nějaký důkaz, nebo aspoň indicie?

Svůj omyl jsem už přiznal několikrát, nemám s tím probém. Což se o tobě říct nedá. Viz minulá diskuse právě o Kimiho Číně, kdy jsem ti zcela jasně na číslech dokázal, že problém byl v rychlosti Kimiho a ne v "nesprávné" strategii Ferrari. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Pokud chceš aby ostatní cítili rozdíl v tom co píšeš, pak musíš psát jasněji.
Když napíšeš "nebyla bez nich atraktivnější", pak musíš uvést alespoň období s kterým srovnáváš. Pokud toto neuděláš, pak si lze vyvodit, že srovnáváš s celým obdobím existence F1, kdy tam RedBull nefiguroval. A v tom případě najdu sezóny, které byly rozhodně atraktivnější, než sezóny s RedBully.
A pokud se chceš koukat do budoucnosti "s a bez" RedBullů, pak si myslím, že jde pouze o spekulace, bez jakýchkoliv argumentů. To prostě vědět nemůžeš.

Ale vlastně ty víš všechno. Dokonce i to, že v Číně Kimi lhal, když si stěžoval na výkon auta. Tak mi vysvětli, proč mu hned následující trénink v Bahrajnu odešlo turbo po dvou kolech? Nemohlo být náhodou příčinou jeho problémů v minulém závodě? Ale nečekám, že dokážeš uznat svůj omyl. Tak toho raději nechám...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Ty si z toho vyvozuješ zase stupidity. Já psal, že by F1 nebyla atraktivnější. Je úžasné, co si zase z této naprosto jednoduché věty odvozuješ ty. Já to beru celkově. Najdou se 2 sezony (2011, 2013), které byly díky RB možná méně atraktivní. V ostatních, za celou jejich existenci, atraktivitu zvýšili. Minimálně tím, že byly na trati o 4 vozy více a nikdy žádný jejich vůz nebyl mezi těmi,co tam byli jen "do počtu". Většinou byli (aspoň samotný RB) nadprůměrným týmem a někdy díky nim byl šampionát napínavý až do konce (2009,2010,2012). Přínos posledních 3 sezon jsem už zmínil.
Takže netuším, proč by celkově byla F1 bez nich atraktivnější. 02 02 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Rozdíl ve spojení trošičku je. Akorát není jasné ke kterému období se vztahuje ta atraktivní a ke kterému ta atraktivnější F1.
To jako, když vyhrává Mercedes tak je F1 atraktivní a když vyhrávali RedBullíčci byla atraktivnější?
Vzhledem k tvým názorům, bych se ani nedivil, kdybys to takto cítil... 02 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
To je o tom, že nečteš co píšu, ale co chceš abych psal. Zkus se zamyslet, jestli není "trošičku" rozdíl mezi spojeními "nebyla atraktivní" x "nebyla atraktivnější".
Mně osobně třeba vůbec nevadí, že Mercedes nevyhrál v posledních 3 sezonách místo 3 závodů, aspoň 8. To je jen jeden z důvodů. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
A tak jsem jim dal každému hned plus, aby rovnováha "kladů a záporů", "dobra a zla" zůstala zachována.
Pamatuji doby v F1 bez RedBullíčků a byly dost atraktivní. Nevím, proč by najednou bez nich byla F1 neatraktivní?
Jediné, o co bychom přišli, jsou neustálé skuhrání, nářky a vydírání (odchodem) pana Marka. A to mi tedy chybět nebude.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Chlapci jedno mínus máte oba ode mne. Já si myslím, že F1 by bez RB a STR nebyla atraktivnější. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
zipp

zipp

62.200.229.XXX
Protože nevyhrávali kvůli motoru (kterej byl i tehdy nejhorší), ale díky svýmu aeru. Teď ovšem díky motoru výrazně ztrácí, proto jim to vadí

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
zapornej palecek je znameni, ze to myslime dobre 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ta anketa je zbytečná, když je obecně známo, který tým by ji vyhrál.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Vidíš, kdybys se mnou nesouhlasil, nedostal bys záporný paleček. 11

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
pidro

pidro

88.100.206.XXX
Ať jdou,sodovkáři a to rychle!

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fifo

fifo

213.94.78.XXX
to mozno platilo, ale teraz to uz tak neni. ich aero rozhodne neni najlepsie a ked si pozries ich vyhlasenia, sami to priznavaju. Preto chcu prepracovat sasi, slubuju daco pre Barcelonu.
Nejak im to tuto zimu nevyslo. Dovody neviem, vacsinou byvaju v aere velmi silny.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
Zajímavé, z Mcl nikoho takto mluvit neslyším a to mají daleko víc problémů s motorem než renault. Ten chlap je hrozný .. oni musí být první ...šasi mají nejlepší a motory taky musí dostat nejlepší, jinak půjdou pryč. No už aby to bylo.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002152

uzivatel002152

185.82.160.XXX
Helmutovi spíše sbohem. dodávat RBR motory je skoro za trest. Když vyhrávali, tak o Renaultu nemluvlli...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Neprobehla nekde anketa na nejmene sympaticky tym F1?

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama