DISKUZE K ČLÁNKU Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po závodu v Bahrajnu rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 ztrátu Red Bullu, stahování náskoku nejlepších a nastiňuje, kdy se dočkáme dalších pokroků na straně šasi a pohonné jednotky Renaultu, jenž je částečně zodpovědný za jejich manko. Důrazně také požaduje zjednodušení motorů a vstup nezávislého dodavatele, jinak by podle něj mohl rakouský tým vrcholnou disciplínu motorsportu opustit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 4 lidé)
20.04.2017 12:49
Presne, oni nechteji nezavisleho dodavatele nebo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
mi88ki
08:19 24.04.2017 165.72.200.XXX
Marko píše, že na začátku sezóny ztráceli 1.8 sec a nyní už jen polovinu. Vzhledem k tomu, že žádné zásadní změny v motoru Renault nebyly avizovány, jak je pak možné, že i bez nějakého zásadního update motoru udělali náhle takový progres? Asi to s tím deficitem Renaultu nebylo tak horké jak původně tvrdili .
Mike17
15:20 23.04.2017 93.99.87.XXX
Jakože jsem když jsem napsal, že bez RB by nebyla F1 atraktivnější, tak jsem tím myslel v dobách, kdy RB nejezdil??? Tobě to dává smysl???
Asi celkem logicky jsem myslel období, kdy RB jezdil ne?
A v současné době její straktivitu snižuje čím? Že nejsou na špici jen 2 týmy??? No to je fakt peklo.
Uznám svůj omyl, když ho udělám. A já ho udělal?
1. Neřekl jsem, že nějakou poruchu mít nemohl, jen že nebyla velká, když to na jeho zrychlení nebylo nijak poznat. Chápu, pro tvé černobílé vidění je to totéž, vnímavější jedinci si všimnou rozdílu.
2. Jeho porucha turba nějak souvisela s výkonem v předešlém závodě??? Nějaký důkaz, nebo aspoň indicie?
Svůj omyl jsem už přiznal několikrát, nemám s tím probém. Což se o tobě říct nedá. Viz minulá diskuse právě o Kimiho Číně, kdy jsem ti zcela jasně na číslech dokázal, že problém byl v rychlosti Kimiho a ne v "nesprávné" strategii Ferrari.
Asi celkem logicky jsem myslel období, kdy RB jezdil ne?
A v současné době její straktivitu snižuje čím? Že nejsou na špici jen 2 týmy??? No to je fakt peklo.
Uznám svůj omyl, když ho udělám. A já ho udělal?
1. Neřekl jsem, že nějakou poruchu mít nemohl, jen že nebyla velká, když to na jeho zrychlení nebylo nijak poznat. Chápu, pro tvé černobílé vidění je to totéž, vnímavější jedinci si všimnou rozdílu.
2. Jeho porucha turba nějak souvisela s výkonem v předešlém závodě??? Nějaký důkaz, nebo aspoň indicie?
Svůj omyl jsem už přiznal několikrát, nemám s tím probém. Což se o tobě říct nedá. Viz minulá diskuse právě o Kimiho Číně, kdy jsem ti zcela jasně na číslech dokázal, že problém byl v rychlosti Kimiho a ne v "nesprávné" strategii Ferrari.
odin
15:06 23.04.2017 77.240.103.XXX
Pokud chceš aby ostatní cítili rozdíl v tom co píšeš, pak musíš psát jasněji.
Když napíšeš "nebyla bez nich atraktivnější", pak musíš uvést alespoň období s kterým srovnáváš. Pokud toto neuděláš, pak si lze vyvodit, že srovnáváš s celým obdobím existence F1, kdy tam RedBull nefiguroval. A v tom případě najdu sezóny, které byly rozhodně atraktivnější, než sezóny s RedBully.
A pokud se chceš koukat do budoucnosti "s a bez" RedBullů, pak si myslím, že jde pouze o spekulace, bez jakýchkoliv argumentů. To prostě vědět nemůžeš.
Ale vlastně ty víš všechno. Dokonce i to, že v Číně Kimi lhal, když si stěžoval na výkon auta. Tak mi vysvětli, proč mu hned následující trénink v Bahrajnu odešlo turbo po dvou kolech? Nemohlo být náhodou příčinou jeho problémů v minulém závodě? Ale nečekám, že dokážeš uznat svůj omyl. Tak toho raději nechám...
Když napíšeš "nebyla bez nich atraktivnější", pak musíš uvést alespoň období s kterým srovnáváš. Pokud toto neuděláš, pak si lze vyvodit, že srovnáváš s celým obdobím existence F1, kdy tam RedBull nefiguroval. A v tom případě najdu sezóny, které byly rozhodně atraktivnější, než sezóny s RedBully.
A pokud se chceš koukat do budoucnosti "s a bez" RedBullů, pak si myslím, že jde pouze o spekulace, bez jakýchkoliv argumentů. To prostě vědět nemůžeš.
Ale vlastně ty víš všechno. Dokonce i to, že v Číně Kimi lhal, když si stěžoval na výkon auta. Tak mi vysvětli, proč mu hned následující trénink v Bahrajnu odešlo turbo po dvou kolech? Nemohlo být náhodou příčinou jeho problémů v minulém závodě? Ale nečekám, že dokážeš uznat svůj omyl. Tak toho raději nechám...
Mike17
13:38 23.04.2017 93.99.87.XXX
Ty si z toho vyvozuješ zase stupidity. Já psal, že by F1 nebyla atraktivnější. Je úžasné, co si zase z této naprosto jednoduché věty odvozuješ ty. Já to beru celkově. Najdou se 2 sezony (2011, 2013), které byly díky RB možná méně atraktivní. V ostatních, za celou jejich existenci, atraktivitu zvýšili. Minimálně tím, že byly na trati o 4 vozy více a nikdy žádný jejich vůz nebyl mezi těmi,co tam byli jen "do počtu". Většinou byli (aspoň samotný RB) nadprůměrným týmem a někdy díky nim byl šampionát napínavý až do konce (2009,2010,2012). Přínos posledních 3 sezon jsem už zmínil.
Takže netuším, proč by celkově byla F1 bez nich atraktivnější.
Takže netuším, proč by celkově byla F1 bez nich atraktivnější.
odin
22:14 22.04.2017 77.240.103.XXX
Rozdíl ve spojení trošičku je. Akorát není jasné ke kterému období se vztahuje ta atraktivní a ke kterému ta atraktivnější F1.
To jako, když vyhrává Mercedes tak je F1 atraktivní a když vyhrávali RedBullíčci byla atraktivnější?
Vzhledem k tvým názorům, bych se ani nedivil, kdybys to takto cítil...
To jako, když vyhrává Mercedes tak je F1 atraktivní a když vyhrávali RedBullíčci byla atraktivnější?
Vzhledem k tvým názorům, bych se ani nedivil, kdybys to takto cítil...
Mike17
20:21 22.04.2017 93.99.87.XXX
To je o tom, že nečteš co píšu, ale co chceš abych psal. Zkus se zamyslet, jestli není "trošičku" rozdíl mezi spojeními "nebyla atraktivní" x "nebyla atraktivnější".
Mně osobně třeba vůbec nevadí, že Mercedes nevyhrál v posledních 3 sezonách místo 3 závodů, aspoň 8. To je jen jeden z důvodů.
Mně osobně třeba vůbec nevadí, že Mercedes nevyhrál v posledních 3 sezonách místo 3 závodů, aspoň 8. To je jen jeden z důvodů.
odin
19:03 22.04.2017 77.240.103.XXX
A tak jsem jim dal každému hned plus, aby rovnováha "kladů a záporů", "dobra a zla" zůstala zachována.
Pamatuji doby v F1 bez RedBullíčků a byly dost atraktivní. Nevím, proč by najednou bez nich byla F1 neatraktivní?
Jediné, o co bychom přišli, jsou neustálé skuhrání, nářky a vydírání (odchodem) pana Marka. A to mi tedy chybět nebude.
Pamatuji doby v F1 bez RedBullíčků a byly dost atraktivní. Nevím, proč by najednou bez nich byla F1 neatraktivní?
Jediné, o co bychom přišli, jsou neustálé skuhrání, nářky a vydírání (odchodem) pana Marka. A to mi tedy chybět nebude.
fifo
15:28 20.04.2017 213.94.78.XXX
to mozno platilo, ale teraz to uz tak neni. ich aero rozhodne neni najlepsie a ked si pozries ich vyhlasenia, sami to priznavaju. Preto chcu prepracovat sasi, slubuju daco pre Barcelonu.
Nejak im to tuto zimu nevyslo. Dovody neviem, vacsinou byvaju v aere velmi silny.
Nejak im to tuto zimu nevyslo. Dovody neviem, vacsinou byvaju v aere velmi silny.
uzivatel002152
14:36 20.04.2017 185.82.160.XXX
Helmutovi spíše sbohem. dodávat RBR motory je skoro za trest. Když vyhrávali, tak o Renaultu nemluvlli...
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek